Aina näiden kipujen ja vaivojen takia
Mietin miten voisin mennä töihin? Koskaan kun en näiden sairauksien takia tiedä heräänkö aamulla hyvä vai huonokuntoisena tai saanko kipujen takia edes nukuttua.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä sulle.
Kiitos.
Kävellen, jos olo on hyvä, autolla, jos olo on kivulias?
Mun työmatka oli kyllä sen verran pitkä, että autolla kävin, oli olo mikä tahansa.
Etätyö on tosi hyvä vaihtoehto, jos kykenet sen toteuttamaan. Itse sairastan kroonista syöpää ja muutamaa muuta lisätautia siihen päälle. Olo ja kunto vaihtelevat laidasta laitaan.
Onnekseni voin tehdä työni kotitoimistosta ja myös säädellä sen ajankohtia itse, kunhan pysyttelen deadlaineissa.
Kun on oikein huono olo, pystyn pyhittämään oksentamiselle vaikka koko päivän, ja kun on hyvä päivä, paiskin sitten vaikka 12 tai 14 tuntia.
Mulla on vaikea migreeni ja pahoja kohtauksia tiheään. Yöllä ei tosiaan nukuta, jos kohtaus on päällä.
Mutta olen silti havainnut, että töihin kannattaa mennä vaikka pää kainalossa, siis jos on sellaisessa kunnossa että pystyy liikkumaan. Menen huonoina aamuina varta vasten kävellen, jotta saan happea niin paljon kuin mahdollista.
Töissä on kieltämättä joskus tuskaa tuskan päälle, mutta tulee aina hirveän hyvä mieli, kun saa hommat kuitenkin hoitumaan. (Ja siis onneksi en ole missään asiakaspalvelussa, sitä en pystyisi tekemään.)
Oletko sä siis paljon saikuilla? Miten työnantaja suhtautuu? Entä työterveyslääkäri?
Ammattivalittaja taas. Miksi tuollaista mietit? Ethän ole töihin menossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja taas. Miksi tuollaista mietit? Ethän ole töihin menossakaan.
Menen heti kun löydän töitä.
Siis mitä töitä? Mitä töitä osaat tehdä ja kykenet tekemään? Kuka sinut palkkaisi, viittäkymppiä lähestyvän naisen jolla on pelkät peruskoulupaperit eikä muuta koulutusta?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä töitä? Mitä töitä osaat tehdä ja kykenet tekemään? Kuka sinut palkkaisi, viittäkymppiä lähestyvän naisen jolla on pelkät peruskoulupaperit eikä muuta koulutusta?
Sinäpä olet positiivinen. Mun nyt on töitä kuitenkin haettava ja toivottavasti jotain töitä löydän.
Joo, ihan yhtä positiivinen olen kuin sinäkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihan yhtä positiivinen olen kuin sinäkin. :D
Mä ainakin haen töitä ja jos en niitä saa niin sittenhän mä jään vaan yhteiskunnan riesaksi.
Kuule ammattivalittaja. Jos jotakin töitä olisit löytääksesi, olisi 45 vuodessa jo löytänyt. Onko jotain näkynyt?
Vierailija kirjoitti:
Kuule ammattivalittaja. Jos jotakin töitä olisit löytääksesi, olisi 45 vuodessa jo löytänyt. Onko jotain näkynyt?
Eli pitää lyödä lyötyä.
No ei lyödä. Jatka toki töiden etsimistä ja kerro sitten, mitä löysit.
Vierailija kirjoitti:
No ei lyödä. Jatka toki töiden etsimistä ja kerro sitten, mitä löysit.
Tottakai mä jatkan.
Totta kai. Yhtä ahkerasti kuin tähänkin asti.
Tämä kaikella rakkaudella sanottuna. Kun tästä sinun työnhakuprojektistakin on saatu lukea vuodesta toiseen...
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Yhtä ahkerasti kuin tähänkin asti.
Tämä kaikella rakkaudella sanottuna. Kun tästä sinun työnhakuprojektistakin on saatu lukea vuodesta toiseen...
Niin ainakin yritän vaikka se ei tuottaisi tulosta. Mitä sitten pitäisi tehdä kun en eläkkeelle pääse?
No juu. Saathan sä aikasi kulumaan niinkin, hakemuksia lähettelemällä. Miten musta vaan tuntuu, että et ole lähettänyt sitä ensimmäistäkään... :)
Tsemppiä sulle.