Ensitreffit alttarilla - sinkut esittelyssä. Tästä se alkaa!
Kommentit (1271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuinka pitkä heikki on?
Kuinka lyhyt Miina on?
155 ja 196
Heikin puvuntakki ei istu kunnolla, liian kireä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Heikin pukua, sehän näyttää aivan liian pieneltä. Eikö hän suostunut menemään pukuvuokraamoon/ ostamaan pukua? Kun eikös tässä osallistujat saa ilmaiseksi hääasut? Vesaa ainakin näytettiin sovittamassa asua, ja Eetulla on se työn puolesta tullut juhla-univormu. Mutta Heikki.. on toki pitkä mies, mutta olisi hänellekin varmasti jostain löytynyt sopiva.
Köyhyystutkija halusi teemaksi pula-ajan
Ihan hyvinhän Heikillä ja Miinalla menee?
Heikki on tullut vastaa S24:n treffeillä puolen vuoden-vuoden sisällä. Mainostaa profiilissaan akateemista tutkimustaan ja profikuvassaan polttaa sähkötupakkia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota Eetun hehkutusta. Niin tavis kuin vain olla voi.
Tavis on paras! Kiiltokuvamiehissä harvoin muuta hyvää kuin ulkokuori.
Oho, päästiin näkemään Heikin ja Miinankin pussailua.
Miinan lempirunoilija Eino Leino. Heikki kommentoi: "Ei vissiin muuta tullut mieleen". Reilu meininki...
Oon ihan liikuttunut miten kivasti Rosalla ja Eetulla näyttää synkkaavaan :')
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota Eetun hehkutusta. Niin tavis kuin vain olla voi.
Missä tommosia miehiä on? Kyselee nätti 22v nainen Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Heikki on tullut vastaa S24:n treffeillä puolen vuoden-vuoden sisällä. Mainostaa profiilissaan akateemista tutkimustaan ja profikuvassaan polttaa sähkötupakkia.
Tais käydä niin ettei kelvannut Miinalle...
Toi Heikki on varmaan pettyny tohon Miinaan just ton sen koon takia. 40cm pituuseroa on vaan liikaa. Kuvitelkaa itse että kumppaninne on teitä 40cm lyhyempi ja sit kun pitäis panna niin.. tuntuu että panis lasta. Ollaan nyt kaikki ihan rehellisiä.
Ei munkaan 200cm mies olis ikimaailmassa mua lyhyemmän kanssa (170cm).
Mä niin odotan sitä hetkeä, kun Miina näkee Heikin kodin.
Oijoi Esa oli kaikkien mieleen viimeksi ja nyt Eetu❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais käydä niin ettei kelvannut Miinalle...
Niin noista häistähän on kolmisen kuukautta..
Vierailija kirjoitti:
Miinan lempirunoilija Eino Leino. Heikki kommentoi: "Ei vissiin muuta tullut mieleen". Reilu meininki...
Aika tylysti heitetty. Olikohan tarkoitus olla "huumoria"..?
Vierailija kirjoitti:
Toi Heikki on varmaan pettyny tohon Miinaan just ton sen koon takia. 40cm pituuseroa on vaan liikaa. Kuvitelkaa itse että kumppaninne on teitä 40cm lyhyempi ja sit kun pitäis panna niin.. tuntuu että panis lasta. Ollaan nyt kaikki ihan rehellisiä.
Ei munkaan 200cm mies olis ikimaailmassa mua lyhyemmän kanssa (170cm).
30cm ei nyt hurjan paljoa vähempää ole kuin 40cm
Symppasin aluksi Heikkiä, mutta sitten antoi itsestään todella ylimielisen ja inhottavan kuvan. Ihmeellistä piikittelyä koko ajan tuoretta vaimoa kohtaan.
Mukavaa et tällä kaudella jututetaan hääparien vanhempiakin.