Ensitreffit alttarilla - sinkut esittelyssä. Tästä se alkaa!
Kommentit (1271)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sini on kyllä niin Bridget Jonesin sisko 😬
On oikeesti tosi paljon samoja ilmeitäki 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuota Siniä voinut meikata ja laittaa jotain kauniita koruja? Oli tosi ankean näköinen, valju ja sulautui tiiliseinään :( . Mummo sanoi aina että rumat ne koruilla koreilee, mutta miten se menee sitten jos ei ole ruma?
Ei haluttu peittää luonnollista viehätystä maalikerroksen ja bling-blingin alle. Ja sehän on vain hyvä asia.
Alkuesittelyistä asti Sini ja Vesa on vaikuttanut mun mielestä potentiaalisimmalta parilta. Kumpikin vaikuttaa huumorintajuisilta, ovat jonkin verran samanlaisia mutta myös erilaisia piirteitä löytyy.
Rosalla ja eetulla synkkaa heti.
Tuore rouva on lastenhoitajana päiväkodissa, sikäli luonnollinen kysymys, "opettaja" voisi olla myös päiväkodissa eskariopena.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot opettaja? Koulussa? :D
Eikö Sini ollut itse lastentarhanopettaja? Veikkaan, että sen takia painotti, että koulussako. Mietti siis, että onko ihan sama ammatti...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon vihkijän piti teititellä? Ei tullut yhtään lämmin ja intiimi olo noista häistä, vaan päin vastoin. :(
Siviilivihkimisessä ihan normaali käytäntö teititellä. Minustakin tapa tekee tilanteesta jotenkin jäykemmän kuin sinuttelu tekisi. Tuo vihkijäkin kyllä melko jäykkä tapaus.
Miten toi Rosan nenän alunen on noin punainen??!
Onpas noi Rosa ja Eetu luontevia 💖
Apua Heikin ilmeet alttarilla :D
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Rosan nenän alunen on noin punainen??!
Öö, varmaan itkenyt ja niistänyt...?
Heikki ei ilahtunut tatuoinneista ja ulkonäöstä muutoinkaan...
Vierailija kirjoitti:
Alkuesittelyistä asti Sini ja Vesa on vaikuttanut mun mielestä potentiaalisimmalta parilta. Kumpikin vaikuttaa huumorintajuisilta, ovat jonkin verran samanlaisia mutta myös erilaisia piirteitä löytyy.
Mä luulen että Vesa dumppaa vielä Sinin. Too much chicken
Voi että Rosa ja Eetu! Ihanat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuota Siniä voinut meikata ja laittaa jotain kauniita koruja? Oli tosi ankean näköinen, valju ja sulautui tiiliseinään :( . Mummo sanoi aina että rumat ne koruilla koreilee, mutta miten se menee sitten jos ei ole ruma?
Ei haluttu peittää luonnollista viehätystä maalikerroksen ja bling-blingin alle. Ja sehän on vain hyvä asia.
Mutta kuka oikeasti haluaa mennä naimisiin "suihkunraikkaana"? Muutkin morsiamet on meikattu. Ja tuo tosi ankea ja valju.
Vierailija kirjoitti:
Apua Heikin ilmeet alttarilla :D
Eetuhan tuo oli?
Opettajia on esimerkiksi myös päiväkodissa, jossa ko. morsian itse työskentelee.