Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivihamielisyys on levinnyt jo yliopistoihin ja korkeakouluhinkin. Ei siedetä enää sitä, jos lapsen tuo luennoille

Vierailija
30.08.2018 |

Miten voi olla mahdollista, että aikuiset ihmiset katsovat niin ilkeästi sitä ihmistä ja sitä pientä lastakin, jos lapsi on tuotu luennoille? On se nyt niin kamalaa, jos lapsi pari kertaa kiljahtaa luennon aikana. Lisäksi aikuiset ihmiset käyttävät kirosanoja, jos lapsi sattuu vahingossa heittämään pyyhekumin niin, että se kevyesti osuu johonkin toiseen.

Kyllä ihmiset on käsittämättömän kireitä, herkkänahkaisia ja ymmärtämättömiä nykyään. Pitäisi ymmärtää, että kyseessä on lapsi, joka ei ihan aina jaksa olla koko ajan hiljaa tai rauhallisesti. Paremmin lapsi näyttää kuitenkin käyttäytyvän kuin suurin osa näistä opiskelijoista, joiden pitäisi kaiken käsityksen mukaan olla aikuisia. Pulistaan luennoilla erinäisissä porukoissa ja joissakin tapauksissa tullaan jopa kännissä luennoille pitkäksi venähtäneiden bileiden jälkeen.

Mutta tämähän on tätä nykypäivän lapsivihamielisyyttä, joka on valitettavasti levinnyt nykypäivänä jo korkeakouluihinkin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan itsekkyyttä on se, että roudataan ne räkänokat jokaiseen paikkaan minne itsekin mennään. Vanhempainiltaan, kursseille, luennoille jne.

Jos ette osaa ehkäistä, hoitakaa niille kakaroille vahdit siksi aikaa kun itse olette paikassa joka ON tarkoitettu aikuisille.

Mua ei yhtään nappaa kuunnella jonkun toisen pershedelmän kitinää luennolla.

Vierailija
22/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lapsi mukana luennoilla 15 vuotta sitten. Silloin se oli kaikista hellyttävää. Lähdettiin pois jos hän hermostui. Outoa, jos se on todella muuttunut. Surullista. :(

tänään on muuten tosi paljon mulkkuja liikenteessä, älä ota itseesi näitä aikaisempia kusipäitä. ;)

Mua ei häiritse lapsi luennolla sen enempää kuin supiseva kaveriporukka, mutta miksi lapsi pitää sinne luennolle roudata? Tuskin se sen mielestä hirveen kivaa on... vai?

Mitä sitten valitat, jos ei muka häiritse? Aina ei ole lapsenvahtia saatavilla, etenkään keskellä päivää kun ei pysty kovin paljon maksamaan. Lapsella oli omat puuhat mukana, ei hän sitä luentoa seurannut... Kaikilla perheillä on omat huolensa ja huvinsa. Kukaan ei ole vieraille ihmisille tilivelvollinen.

Ilmainen vinkki lastenhoito-ongelmien ratkaisuun: päiväkoti. 

Pikkuvauva ei minua häiritse luennolla, taaperot sen sijaan kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 yksi tämän vuoden huonoimmista

Oliko muka huonompi, kuin aloittamani Mambaketju?

Vierailija
24/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luennot on julkisia. Sinne saa tulla kuka vain, myös ne lapset.

Luennot on julkisia, mutta opetuksen häiritseminen on kiellettyä. Lain mukaan on oikeus poistaa häiritsevästi käyttäytyvä opiskelija luentosalista. Tähän laskettaneen mukaan myös se, jos opiskelijalla on lapsi jonka käytös häiritsee opetusta.

Vierailija
25/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut meidän kaksi saksanpaimenkoiraa luennolle kun olivat kipeitä ja oksentelivat. Oli myös mies ja lähisuku mukana auttamassa.

Vierailija
26/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luennot on julkisia. Sinne saa tulla kuka vain, myös ne lapset.

Ei sinne mahdu kun yleensä opiskelijoita on vähintään yhtä paljon kuin tuoleja.

Vierailija
27/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt oli kyllä huono

Vierailija
28/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololooooooo

Vierailija
29/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan aina minipossuni mukaan, kun se muuten järsii kotona lattialautoja irti. Kaikki ihan ihastuksissaan!

Vierailija
30/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän olisi vielä voinut olla uskottava provo, jos olisi ollut kyse lapsesta, joka ei aiheuta luennolla häiriötä. Siinä vaiheessa kun ap alkoi kuvailemaan, kuinka tenava silloin tällöin kiljahtelee, heittelee muita ihmisiä kuminpalasilla eikä jaksa istua hiljaa ja rauhallisesti, rapisi uskottavuus nollaan ja provo paljastui provoksi ja vieläpä typeräksi sellaiseksi.

Minulla on itselläni ollut pari kertaa lapsi mukana luennolla ja olen ollut ilman lasta luennoilla, joissa jollakulla toisella on ollut lapsi mukana. En ole silti koskaan kuullutkaan äidistä, joka ei ymmärtäisi miksi luentoa selvästi häiritsevään lapseen suhtaudutaan negatiivisesti. Ja kyllä nyt jokainen tajuaa että rauhattomasti käyttäytyvä, kiljuva ja esineitä ympäriinsä viskelevä lapsi häiritsee sitä luentoa.

Luokattoman huono provo siis. Olisit ap edes itse ollut sitä mieltä, että lapsesi ei ole aiheuttanut mitään häiriötä. Sitten olisi voinut jopa uskoa.

Vierailija
31/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lapsi mukana luennoilla 15 vuotta sitten. Silloin se oli kaikista hellyttävää. Lähdettiin pois jos hän hermostui. Outoa, jos se on todella muuttunut. Surullista. :(

tänään on muuten tosi paljon mulkkuja liikenteessä, älä ota itseesi näitä aikaisempia kusipäitä. ;)

Noin sama aika omista opinnoista ja enpä koskaan nähnyt lasta luennoilla. Kerran yksi mamma kysyi miksei peruskoulun syysloman aikaan ole taukoa luennoista, kun lomalla olevien lasten hoito niin hankala järjestää... proffa mulkaisi mammaa pahasti ja sanoi "Tämä on yliopisto eikä peruskoulun loma-ajoilla ole meille mitään merkitystä". :D

Vierailija
32/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ottanut meidän kaksi saksanpaimenkoiraa luennolle kun olivat kipeitä ja oksentelivat. Oli myös mies ja lähisuku mukana auttamassa.

Harmi kun minä en tuota tajunnut. Koiralla oli maha sekaisin ja paskoi asunnon lattialle kun olin luennolla. Olisin voinutkin ottaa sen mukaani.

Vierailija
33/36 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei häiritse lapsi luennolla sen enempää kuin supiseva kaveriporukka, mutta miksi lapsi pitää sinne luennolle roudata? Tuskin se sen mielestä hirveen kivaa on... vai?

Mitä sitten valitat, jos ei muka häiritse? Aina ei ole lapsenvahtia saatavilla, etenkään keskellä päivää kun ei pysty kovin paljon maksamaan. Lapsella oli omat puuhat mukana, ei hän sitä luentoa seurannut... Kaikilla perheillä on omat huolensa ja huvinsa. Kukaan ei ole vieraille ihmisille tilivelvollinen.

Se oli kysymys, ei valitus. Kannattais ehkä keskittyä siellä luennolla, niin tietäisit, että kysymysmerkki tarkoittaa, että kysyn jotain.

Vierailija
34/36 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yliopistossa ja tiedekunnissa on lapsia luennoilla? Olen opiskellut jo 5 vuotta eikä ole vielä kertaakaan ollut lasta samalla luennolla, onneksi.

Vierailija
35/36 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan opiskella ja keskittyä luennoilla. Vauvan ääntelyt ärsyttää, mutta enemmän ärsyttää takarivissä pulisijat.

Vierailija
36/36 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjestas lapsia luennoille, ei myöskään vanhuksia. Harva lapsi osaa olla niin, ettei olisi häiriöksi kokouksessa. Vanhempi ei välttämättä häiriydy mutta joku toinen voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi