Lapsivihamielisyys on levinnyt jo yliopistoihin ja korkeakouluhinkin. Ei siedetä enää sitä, jos lapsen tuo luennoille
Miten voi olla mahdollista, että aikuiset ihmiset katsovat niin ilkeästi sitä ihmistä ja sitä pientä lastakin, jos lapsi on tuotu luennoille? On se nyt niin kamalaa, jos lapsi pari kertaa kiljahtaa luennon aikana. Lisäksi aikuiset ihmiset käyttävät kirosanoja, jos lapsi sattuu vahingossa heittämään pyyhekumin niin, että se kevyesti osuu johonkin toiseen.
Kyllä ihmiset on käsittämättömän kireitä, herkkänahkaisia ja ymmärtämättömiä nykyään. Pitäisi ymmärtää, että kyseessä on lapsi, joka ei ihan aina jaksa olla koko ajan hiljaa tai rauhallisesti. Paremmin lapsi näyttää kuitenkin käyttäytyvän kuin suurin osa näistä opiskelijoista, joiden pitäisi kaiken käsityksen mukaan olla aikuisia. Pulistaan luennoilla erinäisissä porukoissa ja joissakin tapauksissa tullaan jopa kännissä luennoille pitkäksi venähtäneiden bileiden jälkeen.
Mutta tämähän on tätä nykypäivän lapsivihamielisyyttä, joka on valitettavasti levinnyt nykypäivänä jo korkeakouluihinkin.
Kommentit (36)
Lapsi viedään lastentarhaan siksi aikaa kun aikuinen menee luennolle. Lapsi menee sitten opiskelijavalinnan jälkeen itse opiskelijaksi yliopistoon.
0/5 yksi tämän vuoden huonoimmista
No en minäkään halua mitään kiljuvia, kuolaavia ja sotkevia lapsia kun yritän opiskella. Hyi. Varmasti jos meidän luennolle joku yrittäisi tulla lapsensa kanssa ja tämä rakkauden hedelmä sitten heittäisi minua pyyhekumilla nii heittäisin varmasti takasin.
Sille on syynsä, miksi yliopistoihin haetaan vasta lähes aikuisina tai aikuisina eikä suoraa kolmevuotiaiden osastolta päiväkodista...
Mäki haluun sellasen lääkärin hoidettavaksi jolla on menny puolet mun sairauden hoidosta ohi kiljuvan lapsen takia
Paitsi selvä provohan tää on
Puolet tekstistä pois, niin joku saattaisi uskoa. Nyt alleviivaat liikaa. Noloa.
Miksi se lapsi pitäisi saada viedä yliopiston luennolle?
Mulla oli lapsi mukana luennoilla 15 vuotta sitten. Silloin se oli kaikista hellyttävää. Lähdettiin pois jos hän hermostui. Outoa, jos se on todella muuttunut. Surullista. :(
tänään on muuten tosi paljon mulkkuja liikenteessä, älä ota itseesi näitä aikaisempia kusipäitä. ;)
Ap. Näiden viestien alapeukuttaminen ei auta. Sä oot jo kussu tän provon. Tarvit vielä harjotusta
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli lapsi mukana luennoilla 15 vuotta sitten. Silloin se oli kaikista hellyttävää. Lähdettiin pois jos hän hermostui. Outoa, jos se on todella muuttunut. Surullista. :(
tänään on muuten tosi paljon mulkkuja liikenteessä, älä ota itseesi näitä aikaisempia kusipäitä. ;)
Mua ei häiritse lapsi luennolla sen enempää kuin supiseva kaveriporukka, mutta miksi lapsi pitää sinne luennolle roudata? Tuskin se sen mielestä hirveen kivaa on... vai?
Joo outoa että joku raijaa pentunsa luennoille parkumaan .Kyllä se on koti lapsien paikka tai päiväkoti.
Saako lapsen ottaa autokoulun ajoharjotteluun kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Smooth, ap, very smooth...
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun takiasi Suomi on epäpäteviä täynnä, koska eivät voineet keskittyä luennoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei häiritse lapsi luennolla sen enempää kuin supiseva kaveriporukka, mutta miksi lapsi pitää sinne luennolle roudata? Tuskin se sen mielestä hirveen kivaa on... vai?
Mitä sitten valitat, jos ei muka häiritse? Aina ei ole lapsenvahtia saatavilla, etenkään keskellä päivää kun ei pysty kovin paljon maksamaan. Lapsella oli omat puuhat mukana, ei hän sitä luentoa seurannut... Kaikilla perheillä on omat huolensa ja huvinsa. Kukaan ei ole vieraille ihmisille tilivelvollinen.
Luennot on julkisia. Sinne saa tulla kuka vain, myös ne lapset.
Onhan se nyt ihan helkkarin ärsyttävää, kun joku lapsi kiljahtelee salissa. Ymmärrän, että joskus on pakko, mutta ei siitä sais tapaa tulla. Siellä ihmiset yrittää opiskella tulevaan ammattiinsa, joten erittäin epäsoveliasta tuoda sinne häiriö.
Minä tuon mieheni ja anoppinikin luennolle ja meidän 5 lastamme. Eilen teki kyllä niin mieli mulkaista takaisin kun kesken anopin ruokarukousten joku kehtaa hyssytellä, että olkaa hiljempaa. Mitä ihmettä? Vallan me juuri rauhoituimme ruokapöydän ääreen Porvoon yliopiston isossa auditoriossa tuskin se kenenkään luennon kuuntelua häiritsi.
Tosi huono, keksi parempi.