Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keta olette kutsuneet nimijuhliin? Kuinka aikaisin olette esittaneet kutsun? Mita olette tarjonneet? Itse leivottuja vai leipomosta?

Vierailija
03.05.2006 |

t. ensikertalainen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan leivoin itse, kakut ja riisipiirakat tuli leipomosta.

Vierailija
2/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsukortit laitettiin menemään pari viikkoa ennen juhlia (vinkki: postin sivuilta voi tilata omasta valokuvasta postimerkin, me laitettiin kutsuihin vauvan kuvasta teetetty söpö merkki).

tarjottiin kahta laatua voileipäkakkua (liha ja kala), piirakoita ja munavoita, täytekakkua, mokkapaloja, porkkanakakkua, pullaa ja varmaan jotain keksejä. ja kahvia, teetä (useempi laatu), vissyä, pommaccia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se tilanne, että mieheni vanhemmat on nk. " roskaväkeä" . Mukavia tosin, mutta vanhempani eivät asiaa näin näkisi vaan katsoisivat heitä kuin he olisivat torakkaakin huonompia.

Siispä, kutsuimme miehen suvun lauantaina juhlimaan, ja minun sukuni sunnuntaina - perusteluina asunnon pienuus. Ja mukavaa oli, siis ainakin lauantaina.....

3

Vierailija
4/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ketä olette kutsuneet nimijuhliin? Kuinka aikaisin olette esittäneet kutsun? Mitä olette tarjonneet? Itse leivottuja vai leipomosta?

t. ensikertalainen

Kutsuttiin vauvan isovanhemmat, sekä isoisovanhemmat. Vauvan sedät ja tädit puolisoineen, sekä serkut. Sitten muutamia ystäviä. Yhteensä parikymmentä ihmistä.

Kutsuit laitoin 2-3 viikkoa aikasemmin. Varmistettiin ensin, että päivä sopii vauvan isovanhemmille.

aika perinteiset tarjoilut. kahvia, kakkua, kylmää juomista ja pikkusuolaista.

Itse leivottua ja myös kaupan tuotteita.

Vierailija
5/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos ne ei nyt ole mitään hirveitä hunneja, niin että varmana tulisivat hirveessä kännissä juhliin ja kuseskelisivat teidän takapihalle niin kyllä mun mielestä ois varsin asiallista kutsua. jos heitä ei oikeesti kiinnosta niin eivät varmaan sitten tule paikalle, ja pääsette riesasta. ja ainakin olette itse toimineet asiallisesti ja reilusti.

Vierailija
6/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no jos ne ei nyt ole mitään hirveitä hunneja, niin että varmana tulisivat hirveessä kännissä juhliin ja kuseskelisivat teidän takapihalle niin kyllä mun mielestä ois varsin asiallista kutsua. jos heitä ei oikeesti kiinnosta niin eivät varmaan sitten tule paikalle, ja pääsette riesasta. ja ainakin olette itse toimineet asiallisesti ja reilusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan