Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireet vähenee?

Vierailija
30.08.2018 |

Mua pakotti rintoihin todella paljon vielä pari päivää sit mut nyt tissisärky on alkanu jo helpottamaan. Eikai tää itsessään nyt enteile jotain keskenmenoa? Viikkoja mulla on nyt vasta 3+6. Raskaustestin viiva kuitenki onneks päivä päivältä vahvistuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minulla ei nimittäin pakottanut tisseihin yhtään koko raskauden aikana, maito nousi vasta viisi päivää synnytyksestä, mutta tarvitsin alkuun rintakumit, kun nännit eivät nousseet ja lopulta onnistuin  imettämään kaksi vuotta.

Vierailija
2/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minulla ei nimittäin pakottanut tisseihin yhtään koko raskauden aikana, maito nousi vasta viisi päivää synnytyksestä, mutta tarvitsin alkuun rintakumit, kun nännit eivät nousseet ja lopulta onnistuin  imettämään kaksi vuotta.

Niin eihän joo kaikilla satu laisinkaan. Mulla kun vaan oli vielä kaks päivää sitte niin järkyttävä särky etten meinannu kyetä sängyssä kääntymään, ja nyt ei satu enää paljookaan. Tää muutos eniten huolettaa :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin oli rintojen pakotusta ja mieletöntä kutinaa juuri noilla aivan alkuviikoilla. Sitten se (onneksi) hävisi se oireilu ja nyt onnellisesti raskausviikolla 20. 

Vierailija
4/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis tarkoitin että oli nimenomaan noita rintaoireita ihan ekoilla viikoilla ja sitten ne myös hävisi ihan ekoilla viikoilla. 

Vierailija
5/5 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin oli rintojen pakotusta ja mieletöntä kutinaa juuri noilla aivan alkuviikoilla. Sitten se (onneksi) hävisi se oireilu ja nyt onnellisesti raskausviikolla 20. 

Okei hyvä kuulla, tosin mulla taas alko tänään herätessä ja nyt särkee rintoihin taas ihan kunnolla :D Oli siis vain joku hassu välipäivä jollon oireet helpotti ja nyt palas takaisin...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi