Jouduin keskelle eroselvittelyjä
Tutustuin mieheen, joka oli eronnut ja sanojensa mukaan ero oli käsitelty ja lasten hoito saatu sovittua. Meillä sujui kaikkiaan hienosti yhteisten harrastusten parissa ja muutenkin kivasti, kunnes miehen exä sai tietää minusta. Alkoi puhelinhäiriöt, riitelyt lasten ollessa paikalla, uhkailut lapsilla ja exä ryhtyi puhumaan itsensä tuhoamisesta. Mies jotenkin pelkää exäänsä ja rauhoittelee ja myötäilee tätä, pakko kuulemmma pysyä väleissä, ettei menetä lapsiaan.
Mihinkään välienselvittelyyn en alkanut, ei ole minun asiani.
Olen kuullut tarinoita vastaavasta kiristyksestä sekä miesten, että naisten taholta ja kestää jopa vuosia.
Onko tähän olemassa mitään keinoa , vai katsonko vaan miehen voinnnin huononemista ja ei nuo alakouluikäiset lapsetkaan enää ole ne samat iloiset kuin ennen.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa on niin paljon hulluja naisia?
Kummastihan nuo miehet ovat suhteessa noitten hullujen naisten kanssa. Kun eroavat, antavat näitten edelleen säädellä elämäänsä.
Nooh, hullulla naisella on yleensä samanlainen mies. Ei siitä mihinkää pääse. Traumaattiset ihmiset viihtyvät keskenään.
Täällä menee niin, että exä haukkuu miestä säännöllisin väliajoin (pms-aika tai muuten kiukuttaa), soittelee yöllä vaikkapa tunnin yhtäkyytiä, menee miehen työpaikalle narisemaan ja valittamaan (työpaikat lähellä), muuttaa mieltään sovituissa asioissa.
Pahinta tässä on, kun miehen mielialat alkaa heitellä tuon exän mukaan . Meillä on ollut alusta saakka rakkausliitto ja järkeäkin mukana, mutta vähitellen olen alkanut miettiä, tarvitseeko minun sietää tällaista.
Lapsiani en ole altistanut tuon naisen oikuille , itse yritin aikani lähestyä asiallisesti ja ystävyydellä. Kun käytös minua kohtaan on julmaa ja oikuttelevaa, olen alkanut ohittaa koko ihmisen.
En ollut aikoinani osallisena miehen eroon.