Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kieltäytyä seksistä niin ettei mies pahastu?

Vierailija
30.08.2018 |

On flunssainen olo ja ei tee mieli. En ole ikinä kieltäytynyt ja siksi huolettaa, että mies vetää jotain ikäviä johtopäätöksiä jos en tänään anna. En siis pelkää mitään painostusta, mutta en vaan tykkää mistään jäätävästä tunnelmasta tai siitä jos mies rupeaa ajattelemaan että suhteessamme on jotain vikaa. Tuntuu silti niin hölmöltä että ei kehtaa/uskalla kieltäytyä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä hänelle miksi et halua

Meillä yleensä vähän sovitaan milloin on seksiä kun emme asu yhdessä ja aina emme ehdi harrastaa sitä joten pitää jopa sopia etukäteen. Joskus jos olen ollut liian väsynyt niin olen vaan ilmoittanut että aamulla sitten

Vierailija
2/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei flunssa ja haluttomuus ole mikää syy. Kontilleen vaan heti, kun mies tulee töistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat nähdä onnellisen hymyn miehesi kasvoilla, ehdota avointa suhdetta. 

Takaan, että saat olla rauhassa makuuhuoneessa jatkossa.

Vierailija
4/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat nähdä onnellisen hymyn miehesi kasvoilla, ehdota avointa suhdetta. 

Takaan, että saat olla rauhassa makuuhuoneessa jatkossa.

Olen ehdottanut suhteen alussa avointa suhdetta, mutta mies ei halunnut. Hän yhdistää seksin ja rakkauden, siksi juuri kieltäytyminen tuntuu vaikealta, pelkään että hän ajattelee kiinnostukseni vähenneen. Onhan se totta siinä mielessä, että alkuhuumassa ei ikinä olisi väsyttänyt. Rakkaus ei ole vähentynyt. Ap

Vierailija
5/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten voi tehdä ongelman siitä että _yhden kerran_ haluaa kieltäytyä seksistä? Huhhuh. Senkun sanot että olet kipeä eikä nyt tee mieli, mies on idiootti jos siitä vetää jotain typeriä johtopäätöksiä.

Vierailija
6/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies runkkaa vaikka vesilasiin, niin juot sen sitten huomenna?

Vierailija
7/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei nauti, jos minä en nauti. Siksi tuo "kontilleen vaan" ei toimisi, jos ei mua huvittais.

Ei ap.

Vierailija
8/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kumma suhde, ellet voi sanoa, että olet räkätaudissa.  Ihan varmasti yleisin avioerojen syy on se, että kuvitellaan toisen lukevan ajatuksia, eikä sanota asioita suoraan. Nehän voi siis sanoa nätisti ja huutamattakin, näin olen omassa suhteessani oppinut.

Vierailija
9/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhanpäiväinen kinaaminen ja pottuilu toimii aina.

Vierailija
10/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että on flunssainen olo ja ei tee mieli?

Miksi naiset tekevät yksinkertaisista asioista niin vaikeita...

Vierailija
11/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No elämähän on valintoja. Jos et anna tänään, niin mies vaihtaa sinut huomenna nuorempaan. Nyt vain teet haluamasi ratkaisun.

Vierailija
12/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ok, voin työnnellä uutta dil doa. Otatko paremman asennon. Kiitos.

Vierailija
13/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä isääsi selittämään tilanne miehellesi. Näin kieltäytyminen ei tule suoraan sinulta ja se saattaa lieventää pettymystä. En tiedä toimiiko, mutta suopihan sitä kokkeilla.

Vierailija
14/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopun alkua, jos tuollaisia mietit. Ja suhteet menee niin, että alkuhuuman jälkeen usein naisilla, ei niin paljon tee mieli, vaikka rakastaakin. Huomattu, mutta nuorempana en sitä tajunnut. Nyt, aikusempana miehenä ymmärtäisin kyllä.

Vierailija
15/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kyvytön tekemään yhtikäs mitään vaiko ei vain paneta? Laita äijä nippusiteisiin ja ruoski sen peenistä niin että mulha roiskuaa, uskon kokemuksen perusteella että tämä riittää. Jos ei ole jaksamista, se on sitten toinen juttu, jolloin pitää hakeutua hoitoon. Myös sinun.

Vierailija
16/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopun alkua, jos tuollaisia mietit. Ja suhteet menee niin, että alkuhuuman jälkeen usein naisilla, ei niin paljon tee mieli, vaikka rakastaakin. Huomattu, mutta nuorempana en sitä tajunnut. Nyt, aikusempana miehenä ymmärtäisin kyllä.

Ja lisäys. Flunssahan on selkeä, ulkopuolinen syy kieltäytyä, vaikka pelkkä ei tietysti pitää riittää. Näin miehenä on kuitenkin mukava kuulla jokin konkreettinen syy, jolloin ei ala päässä menemään ristiin rastiin nämä hyljätyksi tulemisen tunteet.

Vierailija
17/17 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano: Olen saanut pahan flunssan. En jaksa seksiä muutamaan päivään, vaikka rakastan sinua ja pidän sinua seksikkäänä. Kerron sitten, kun voin paremmin ja voimme taas puuhailla.