Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kumppanin perhe ja ystävät ahdistaa

Vierailija
30.08.2018 |

Päin naamaa ovat yleensä mukavia mutta selän takana joskus puhuvat pahaa... hirveästi ei olla tekemisissä juurikin tästä syystä...

Muutenkin mulla on huono itsetunto kun elämä on omalla kohdallani mennyt monen mutkan kautta ja välillä on vaikea arvostaa itseään ja häpeän usein taustaani.

Välillä sellainen olo että minun täytyy katkaista suhde itseni suojelemiseksi... koska nuo haukut sattuvat liikaa ja vie viimeisetkin arvon tunteet.

Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä? Mies on sanonut että luopuisi ennemmin perheestään kuin minusta mutta minä en tätä tahdo. Minun vain pitäisi kadota..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Yritän vain vältellä heitä. En kyllä tiedä kauan jaksan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma. Yritän vain vältellä heitä. En kyllä tiedä kauan jaksan

Jes. On sentään joku sit ketä jakaa tänkin. Haluaisin suorastaan muuttaa mahdollisimman kauas heistä että ei tarvis odotella kokoajan uutta "hyökkäystä"

Vierailija
4/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse tavata heitä, jos et halua. Mies tavatkoon heitä yksin, muualla kuin teidän kotonanne. Ilmeisesti mies ymmärtää ja tukee sinua, se on hyvä. 

Mies voisi myös keskustella perheensä ja ystäviensä kanssa ja sanoa heille suoraan, ettei suostu kuuntelemaan kun sinusta puhutaan pahaa.

Vierailija
5/5 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei muutto onnistu kauas miehen työn takia :(

Toka viesti