Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut elämäsi paras päätös?

Päätöksen aika
30.08.2018 |

Mitä siitä seurasi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla hankkimatta lapsia.

Vierailija
22/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lähdin aikoinaan treffeille nykyisen mieheni kanssa. Toinen paras päätös on ollut abortti. Vaikka sinällään se ei mikään päätös ollut, en halunnut lapsia silloin niin ei ollut mitään päätettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten hankkiminen.

Velaus!

Nämä ovat toisiinsa vertaututumattomat asiat. Lapseton ei voi tietää, miltä tuntuu omat lapset. 

Sen sijaan jokainen on kokenut lapsettomuuden. Nykyään monet hyvinkin pitkään, nelikymppisiksikin. 

Vierailija
24/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa vieraaseen kaupunkiin kauas kaikista tuntemistani ihmisistä. Aloitin puhtaalta pöydältä, olo helpottui huomattavasti, itsetunto parani, sain ystäviä ja työpaikan. Nyt elän sellaista elämää kuin haluankin.

Vierailija
25/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen pitkästä liitosta, jossa ei vain sovittu yhteen. Vasta sen jälkeen löytyi elämä, uuden ihanan naisen myötä. Mahtavaa huomata, että elämä voi olla toisenlaistakin kuin mihin on aiemmin tottunut ja sopeutunut.

Vierailija
26/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittää älypuhelin roskakoriin (poistua somesta) ja lopettaa ryyppäys.

Vierailija
27/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten hankkiminen.

Velaus!

Nämä ovat toisiinsa vertaututumattomat asiat. Lapseton ei voi tietää, miltä tuntuu omat lapset. 

Sen sijaan jokainen on kokenut lapsettomuuden. Nykyään monet hyvinkin pitkään, nelikymppisiksikin. 

Kyllä voi. Voin helposti kuvitella esim. miltä kidutus tuntuisi, jotta tiedän, etten halua kidutettavaksi. Ei ole minun juttuni.

Vierailija
28/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero!

Vierailija
29/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot.

Eroaminen vaimosta, kirkosta, reservistä, töistä.

Menin uusiin naimisiin, sain lapsia, kävin kouluja, pääsin uusiin töihin.

Vierailija
30/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin akan ottaa eron, se oli niin pahapäinen että ei olis suostunu jos minä olisin sen tehnyt. 

Vierailija
31/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erot minulle sopimattomista miehistä, vaikka vaikealta on tuntunut aina eron partaalla ja mietityttänyt, jälkeenpäin en ole katunut yhtäkään, päinvastoin.

Yksi parhaista päätöksistä on ollut myös alavalintani miesvaltaiselle duunari-alalle, muiden epäilyistä ja hämmästelyistä huolimatta. Olen kuitenkin hyvin naisellinen nainen ja päällepäin ei pystyisi arvaamaan mitä teen työkseni. Tähän liittyen siis parhaimpia päätöksiä on ollut yhä enenevissä määrin lakata ajattelematta mitä muut ajattelevat, toki teen sitä edelleen välillä ja huonompina kausina, mutta parempaan suuntaan on menty kokoajan.

Vierailija
32/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin.

Vierailija
33/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin naimisiin.

Millä tavalla elämäsi muuttui paremmaksi tämän jälkeen?

Vierailija
34/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanvaihto. Työskentelin matalapalkkaisella alalla, opiskelin toista alaa ja työllistyin heti valmistuttua. Palkka on huomattavasti parempi aiempaan verrattuna, eikä enää tarvitse enää murehtia rahojen riittävyyttä kohtuullisella kulutuksella.

Vierailija
35/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin naimisiin.

Millä tavalla elämäsi muuttui paremmaksi tämän jälkeen?

En ollut enää yksin. Siltä petustasta oli hyvä jatkaa elämää.

Vierailija
36/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin alkoholin suurkulutuksen. Vuosia sitten piti olla yöelämässä joka viikonloppu. Join itseltäni muistit pois ihan liian usein. Nykyisin riittää kerran kuussa muutama saunalonkku. Saatan olla välillä pitempiä aikoja ilman saunalonkkuakin. Harvoin enää yöelämään asti ja silloinkin osaan siirtyä sopivasti vesilinjalle ja kotiin nukkumaan hyvissä ajoin. Tästä päätöksestä seurasi, että itsetuntoni on paljon parempi. Olen läsnäoleva äiti lapsille, kun ei viinahammas enää polttele. Kova tie oli ja aallonpohjia tuli nähtyä... 

Vierailija
37/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta elämässäni ovat mun lapset, mutta silti paras päätös, minkä koskaan olen tehnyt, oli laittaa korkki kiinni. Tällä hetkellä olen totaalisessa velkavankeudessa, köyhyydessä, eli sinällään elämä ei näytä hyvää mulle, mutta en vuosiin ole ollut näin onnellinen, sillä olen vapaa alkoholista!

Ja olen saanut lapset takaisin elämääni.

Vierailija
38/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin rahaa, muutin ulkomaille, sain hyvän kielitaidon, paljon elämänkokemusta, kavereita ja löysin vaimon. Kyllä kannatti.

Vierailija
39/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritin opinnot loppuun ja olen töissä. Seuraavaa parasta päätöstä odotellessa.

Vierailija
40/40 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi isoa päätöstä tulee mieleen = Uskoontulo ja lasten hankkiminen. Molemmat isoja ja mullistavia asioita elämässä, molemmissa myös omat haasteet ja vaikeudet mutta silti parhaat päätökset ikinä :) Elämässä niin paljon iloa näiden asioiden myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä