Mikä on ollut elämäsi paras päätös?
Kommentit (40)
Ero. Pääsin eroon miesvauvasta ja nautin nyt elämästä ihan eri tavalla.
Muuttaa kahden kuukauden tutustumisen jälkeen mieheni kanssa yhteen.kaikki sanoivat ettei tule onnistumaan,aviovuosia nyt 20 takana.
Päivääkään en ole katunut.
Hakea kesätöitä ihan eri alalta, kun omalla alalla ei ollut töitä koko talvena.
Seuraus:
Sain keaätyöpaikan, ja muutin 80km päähän. Paras kesä ikinä. Ens kesänä taas sinne töihin, jos vaan pääsen (jos en satu saamaan oman alan töitä sitä ennen).
Lapsettomuushoitoihin meneminen. Minulla on nyt kaksi lasta.
Että otin vastaan tiiminvetäjyyden, vaikka pelkään ihmisiä, pelkään itseäni parempia asiantuntijoita, ja olin epävarma omasta osaamisestani.
Se avasi paljon muita vaihtoehtoja. Totisesti se pitää paikkansa, että elämä löytyy kun menee ensin pelon läpi.
Vierailija kirjoitti:
Lasten hankkiminen.
Velaus!
Pääsy kielletty!Tällaiset aloitukset on nykyään kiellettyjä täällä ellei ne ole mo den itse tekemiä. Eilen oli ketju aiheesta suurin kokenasi epäoikeudenmukaisuus. Mo de poisti sen.
Elää omannäköistä elämää. Yllättävän ison taistelun takana ollut, osittain omien luutumien takia.
Olla hankkimatta lapsia.
Päätin alkaa harjoitella irti niin työstä kuin työttömyydestä stressaamisesta, koska stressaaminen ei ole vielä kertaakaan auttanut millään tavalla.
Jos kohtuulliset ponnistukset eivät riitä, olkoon sitten riittämättä. Olen silloin tehnyt voitavani enkä väkisin vääntämällä tilannetta pysty muuksi runnomaan. Stressaaminen ainoastaan heikentää minun ja lähipiirini elämänlaatua eikä viime kädessä palvele edes työnantajan etua.
Ero varsin narsistisia piirteitä omaavasta exästä.
Se etten yhdellä kerralla karannutkaan terveyskeskuksen ajanvarauspuhelimen jonosta vaan odotin ja pyysin apua mt-ongelmiini.
Paras päätös elämässäni oli lopettaa päihteiden käyttö. Tajusin, että lähes kaikki isot ongelmat joihin olin joutunut, olivat tapahtuneet, kun olen ollut humalassa tai jonkin muun aineen vaikutuksen alaisena. Joillekin ei vain päihteet sovi ja oli hyvä oivallus, että mä olen yksi sellainen, jolle ne eivät sovi.
Vierailija kirjoitti:
Pääsy kielletty!Tällaiset aloitukset on nykyään kiellettyjä täällä ellei ne ole mo den itse tekemiä. Eilen oli ketju aiheesta suurin kokenasi epäoikeudenmukaisuus. Mo de poisti sen.
Mo de poistaa kaikki mielenkiintoiset keskustelut, mutta aviciit, perttuhäkkiset ja hennariikkasiitoset säilyvät ikuisesti ja pompsahtelevat jatkuvasti etusivulle.
Minun elämäni paras päätös oli viimeinen työpaikanvaihto.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla pyörii joko hulluja jotka ilmoittaa hyviä ketjuja asiattomaksi tai sitten yl läpito on kuutamollq
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mo de poistaa kaikki mielenkiintoiset keskustelut, mutta aviciit, perttuhäkkiset ja hennariikkasiitoset säilyvät ikuisesti ja pompsahtelevat jatkuvasti etusivulle.
Minun elämäni paras päätös oli viimeinen työpaikanvaihto.
Taitavat olla mo den omia aloituksia
Vierailija kirjoitti:
Sitä odotellessa.
Abortti. En voi sietää ajatusta "mammaksi tulemisesta" ja äo:n laskemisesta vähintään 20 pistettä.
Vaihdoin 40 vuotiaan vaimoni parikymppiseen kaunottareen
Muutto pois vanhasta kotikaupungista. Muutin 27-vuotiaana. Totaalisen uusi alku elämälle, kaikki vanha paska jäi taakse. Tuosta kohta 10v aikaa.
Aloin uskoa itseäni enemmän kuin muita.
Pelastuin monesta pahasta sillä.