Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä eks-deitti, vanha suola janottaa

Vierailija
29.08.2018 |

Itse annoin pakit miehelle, joka oli mun mielestä "liian huono pukeutumaan". Mutta sydäntä hän kosketti, itsellä kamala ero taustalla, en uskaltanut avautua. Enkä uskaltanut keskustell astella. Löin ovet kiinni ja jätin hänet. Nyt mies on tinderissä ja aina hänen profiilin kohdalla jätän valitsematta sydämen ja rastin välillä, koska pelkään että hän antanut raksin. Sydän sanoisi, että haluaisin selvittää välejä.. Mitä teen? Raksia vai sydäntä? Miksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse annoin pakit miehelle, joka oli mun mielestä "liian huono pukeutumaan". Mutta sydäntä hän kosketti, itsellä kamala ero taustalla, en uskaltanut avautua. Enkä uskaltanut keskustell astella. Löin ovet kiinni ja jätin hänet. Nyt mies on tinderissä ja aina hänen profiilin kohdalla jätän valitsematta sydämen ja rastin välillä, koska pelkään että hän antanut raksin. Sydän sanoisi, että haluaisin selvittää välejä.. Mitä teen? Raksia vai sydäntä? Miksi?

Ota yhteyttä muuta kautta. Totea, että näit hänet tinderissä ja huomasit hänen olevan sinkku. Sanot tuon, etkä muuta. Jatko jää hänelle.

Vierailija
2/5 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina raksia koska olet emakko, hän ei vieläkään pukeudu hyvin, joten ette sovi toisillenne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään emakko, etkö hoksannut, että herkkis olen, pelkään uutta suhdekatastrofia. Mutta haluaisin uskaltaa.. ideoita???

Ap

Vierailija
4/5 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota gold ja kato onko se tykännyt susta

Vierailija
5/5 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies siis tullut tällä välin rikkaaksi, vai et vain tiennyt sitä alussa?