Hyi hitto minkälaista törkyä sieltä tulee mainoskatkoilla jo ennen kymmentä
hyi helvetti, en edes aikuisena välitä kuunnella tollasta törkyä, orgasmeja, liukasteita ja ties mitä seksityrkytystä. Eikä nykyään ajatella enää yhtään mitään, ja kuka noita törkymainoksia muka tarvitsee, eiköhän seksihullut löydä ihme rasvansa ja kuminsa ilmankin.
En oikeesti uskaltaisi katsoa mainoksia ollenkaan, jos mulla olisi joku perhe koolla ja yhdessä katsottaisiin tv:tä kuten ennenvanhaan. Kyllä sais hävetä silmät päästä noita alapäähän keskittyviä mainoksia.
Kommentit (32)
Oli todella vaivaannuttavaa seistä lähikaupan kassajonossa, kun radiosta pärähti keskellä päivää Huippukivan mainos... Radiossa ei vissiin mitään rajoituksia näiden törkymainosten suhteen ole?
Vierailija kirjoitti:
Oli todella vaivaannuttavaa seistä lähikaupan kassajonossa, kun radiosta pärähti keskellä päivää Huippukivan mainos... Radiossa ei vissiin mitään rajoituksia näiden törkymainosten suhteen ole?
Niinpä. Tota puljua mainostetaan telkkarissakin jo alkuillasta, olen nähnyt niitä kumikyrpiä emmerdalen mainoskatkoilla, todella törkeää minusta.
Ja joskus oli ne "sauvakävelijät", eli ilmeisesti parikymppiset tytöt kävelivät papparaista vastaan sauvat tuheroissaan.. ja alkuillasta televisiossa. Erittäin mautonta ja hyvin epärealistista.
Kiitos kristinuskon, hyvin harva meistä on sinut seksuaalisuuden ja nautinnon kanssa. Ja te, jotka ette ole, olette säälittäviä reppanoita, häpeätte omaa ruumistanne ja kaikki ihmisen ilonaiheet ovat SYNTIÄ.
No, jääpä minulle enemmän iloa jaettavaksi ja koettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tota puljua mainostetaan telkkarissakin jo alkuillasta, olen nähnyt niitä kumikyrpiä emmerdalen mainoskatkoilla, todella törkeää minusta.
Ja joskus oli ne "sauvakävelijät", eli ilmeisesti parikymppiset tytöt kävelivät papparaista vastaan sauvat tuheroissaan.. ja alkuillasta televisiossa. Erittäin mautonta ja hyvin epärealistista.
Katsot aivan liikaa televisiota.
Sama koskee teitä muitakin.
Ottakaa kaukosäädin käteen, laittakaa tv kiinni. Lukekaa kirja, käykää lenkillä, katselkaa auringonlaskua.
t. En edes muista koska olisin viimeksi nähnyt tv-mainoksen.
Muistan vieläkin kun 5-vuotiaana 90-luvulla kailotin koko päivän luritusta "OB, SE VARMA TAMPPOONI!!" kuultuani telkkarista. En tietenkään tiennyt mistä kyse. Jossain vaiheessa äidiltäni meni käämi :)
M33
Itselläni oli perussauva, piilossa. Tytär oli niin tonkivaista sorttia ja esitteli isälleen, "onko tämä Kaalimato G4?"
Tytöllä oli ikää n 7 v.
Pikkukylällä lääkäri määräsi kaikille vaihdevuosista kertoville naisille vagifemiä. Loppui tilapäisesti apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaika on tosi mauton aikakausi. Muovinen ja halpa.
Hyvin sanottu. Ihmiskunta on kautta aikojen keksinyt ties mitä vekottimia ja härveleitä ilokseen. Nyt on ilomme on saada suoritteita aikaan ja toimia härveleiden markkina-alueena. Halpaa, nopeaa ja kertakäyttöistä joka lähtöön, ihmissuhteet mukaan lukien.
eilen tuli taas joku uus pluvoidemainos, mitä en ollut vielä (onneksi nähnyt), miitta sorvali huutaa uima-altaassa että jotain kuivasta toosasta.. hyi helvetti.
Minä en ymmärrä edes kuka ja miksi tarvitsee voidetta SINNE, niin nyt mainoksia on jo monta samasta aiheesta.. Ihan kuin jotain v.tuilua naisille kaikki. Siis ei kukaan normaali ihminen juokse apteekkiin ostamaan jotain toosasalvaa jos televisiossa sellasta mainostetaan, miksi sellasta mainostetaan, en minä tarvitse mitään salvaa SINNE, ja jos olisi joku sellanen ongelma että jostain syystä muka tarvitsisin, varmaan tietäsin sen ihan itse, ja lääkäri kehottaisi sitä salvaa hakemaan.
Mainoksesta saa kuvan, että kaikkien pitää rasvailla genitaalejaan. En ollut koskaan moisesta kuullutkaan ennen kuin nää vagisanit vyöryi televisiosta ja sai oksennusrefleksin aikaan.
Miksei miehille mainosteta munavoiteita, kai sellasiakin sitten on olemassa.
Ja miksi peräpukamamainoksissakin on aina nainen hinkkaamassa persettään puuhun tai pyörän satulaan, eikö miehillä ole edes persereikää vai?????