Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruminta mitä sinulle on sanottu?

Vierailija
29.08.2018 |

Eräs häiriintynyt herrasmies toivoi, että minut tai äitini raiskattaisiin.
Toinen henkilö toivoi minun sairastuvan rintasyöpään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen niin ruma, että hyvä kroppani menee ihan täysin hukkaan näillä kasvoilla.

Vierailija
2/7 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän (nimellä mainiten) sukupuolielin oli parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryytetty julkisesti sanomalla etten ole pätevä ja vastaavasti myös haukuttu kuinka kamala ihminen olen vaikka olen aina pyrkinyt olemaan auttava ja ymmärtäväinen ihminen. Arvostuksen puute on todella suurta ja kun sitä kuulee useaan kertaan vuodesta toiseen... tuntuu joka kerta niin pahalta kuulla kuinka huono ja kamala olen

Vierailija
4/7 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on sanottu rumaa. Olen zombi, elävä kuollut jne koska olen laiha. Ja mainittakoot, että olen aikuinen nainen ja aikuiset ovat näitä minulle sanoneet.

Asia joka haavoitti todella syvältä oli, kun nuorena teininä eräs mies tuli ehdottelemaan seksiä ja torjuin hänet totta kai. No, "säkki päähän p-kele niin kyllä sua panis," ym. yhtä kaunista. Se oli nuorelle tytölle kamala kokemus. Muutenkin epävarma omasta olemuksestaan ja itsestän, sitten saa luulla näitä törkeyksiä päin näköä. Se haavoitti syvältä ja muistan sen vieläkin. Niin äärettömän rumana sen koin.

Vierailija
5/7 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan ei halua panna sua." Nuorena kuultu viiden hengen ryhmässä terveys/seksuaalikasvatuksen koulutehtävän parissa. Ja se asian ydin on se, että joutuu kuulemaan sen toisen toteamuksena ja kaikkien kuulemana. Nöyryyttävää, vaikkei halu olisikaan olla kenen tahansa pantavana. Nuori kuitenkin vielä kipuilee itsensä ja kehonsa kanssa ja kaipaa hyväksyntää muilta, mahdollisesti löytää tyttö/poikaystävän ja hänen kanssaan voisi tutustua itseensä ja seksin maailmaan uteliaasti ja mielenkiinnolla. Tällaiset kommentit tappavat kokeilunhalun ja saa vetäytymään kuoreen.

Vierailija
6/7 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen kamala ihminen ja että minulla ei ole yhtään ystävää. Itken joka kerta kun ajattelen tätä, tuntuu niin pahalta. 😢 Aina olen pyrkinyt olla ystävällinen ja kiltti. Mutta olen kyllä tosi yksinäinen...

Vierailija
7/7 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kaverini ala-asteen lopulla sanoi että toivottavasti minua kiusataan yläasteella, toivottavasti kuolen, toivottavasti murran luuni. Myöhemmin hän sanoi että kaikki puhuu minusta pahaa ja että minulle nauretaan kylillä koska seison vaan paikallaan ja olen "hiljaa kuin ruumis". 

Serkkuni sanoi että mulla on hyvä kroppa ja ruma naama ja hänellä hyvä naama ja ruma kroppa (hän kadehti kroppaani) joten tavallaan asiassa ei ole mitään epäreilua. Hän ei sanonut sitä suoraan noin mutta sitä tarkoitti. 

Sit näitä perus että oon kamala ja ihmisten on parempi ilman mua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän