Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, kuka on kokenut juoppohulluuden?

Vierailija
29.08.2018 |

Muistatteko siitä mitään? Miten toivuitte siitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, paljonko tässä oli unihalvausta ja kuinka paljon "juoppohulluutta" (joka käsittääkseni on hengenvaarallinen tila?).

Olin ollut monta päivää festareilla juopottelemassa nukkumatta oikeastaan lainkaan. Kotiin tultuan havahduin jossain vaiheessa sängystäni - huoneeni oli muuttunut teltaksi. Siis seinät näyttivät ihan normaalilta mutta lepattivat kuin teltassa. Olo oli äärimmäisen epätodellinen. Moneen kertaan jankutin itselleni, että enhän minä nyt millään voi olla makuuhuoneeni näköisessä teltassa, kylmänhiki vaan valui. Mutta samaan aikaan olin kuitenkin aivan varma, että juu telttaanhan minut on teljetty, haisikin ummehtuneen muoviselta. Ovelta hyökki jotain sumuisia hahmoja. On vain hataria muistikuvia miten selvisin tilanteesta. Unta se ei ollut. Varmaankin sain raahattua itseni ulos huoneesta ja tilanne "normalisoitui".

Vierailija
2/4 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, paljonko tässä oli unihalvausta ja kuinka paljon "juoppohulluutta" (joka käsittääkseni on hengenvaarallinen tila?).

Olin ollut monta päivää festareilla juopottelemassa nukkumatta oikeastaan lainkaan. Kotiin tultuan havahduin jossain vaiheessa sängystäni - huoneeni oli muuttunut teltaksi. Siis seinät näyttivät ihan normaalilta mutta lepattivat kuin teltassa. Olo oli äärimmäisen epätodellinen. Moneen kertaan jankutin itselleni, että enhän minä nyt millään voi olla makuuhuoneeni näköisessä teltassa, kylmänhiki vaan valui. Mutta samaan aikaan olin kuitenkin aivan varma, että juu telttaanhan minut on teljetty, haisikin ummehtuneen muoviselta. Ovelta hyökki jotain sumuisia hahmoja. On vain hataria muistikuvia miten selvisin tilanteesta. Unta se ei ollut. Varmaankin sain raahattua itseni ulos huoneesta ja tilanne "normalisoitui".

Ilmeisesti toi oli lähinnä lievempi alkoholipsykoosi, ei delirium, joka on sairaalahoitoa vaativa tila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole ikinä pystynyt juomaan kahta päivää pitempää putkeen.

Krapulat jo päivän jälkeen on jotain täysin käsittämätöntä.

Vierailija
4/4 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti toi oli lähinnä lievempi alkoholipsykoosi, ei delirium, joka on sairaalahoitoa vaativa tila.

Jep, näin arvelinkin, ohimenevä psykoosi. 

Joskus muinoin veljeni kaveri oli linnoittautunut sänkynsä alle pitkään juopoteltuaan, vapisi ja pelkäsi kuollakseen. Ei kyllä sairaalaan tietääkseni viety, mutta muistan että deliriumista höpistiin.