Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hien haju ei lähde kainaloiden ihosta pesemälläkään

Vierailija
29.08.2018 |

Kuuraan kuin hullu, ensin suihkusaippualla ja sitten vielä pesusienen karhealla puolella ja sunlight palasaippualla. Ei lähde ei. Lopuksi suihkun jälkeen laitan vielä käsidesiä kainaloihin, mutta nyt sekään ei auttanut toiseen kainaloon. Joku superbakteeri vai hormonit sekaisin?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin ärsyttävää ja hieman ällöttävääkin. Mulla on ollut viimeiset 3 viikkoa sama ongelma, kun en saa kastella kipsiä ja oikealla kädellä on hankala taipua pesemään oikea kainalo. Pyyhin lopuksi misellivedellä ja laitan heti deodoranttia. Koko ajan likainen olo, kun en saa kunnolla pestyä vaan niillä vanulapuilla.

Vierailija
22/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa desinfiointiliuos. Kostutan sillä pumpulityynyn ja pyyhin kainalot tavallisen pesun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä on karvaa, ajele ne. Itselläni karvaan jää se hienhaju, jos joskus on pitkään ollut peseytymättä. Kun karvat poistaa pinttynyt haju lähtee.

Ei ole karvaa nimeksikään. Ei ole sheivaaminenkaan auttanut. Aina tätä vaivaa ei ole. Ap

Jos ei ole aina, kiinnitä huomiota siihen, mitä olet syönyt tai juonut silloin kun haisee tai ei haise.

Mulla tulee esim. sipulin haju kainaloista läpi.

Samoin haisee voimakkaasti, jos unohtuu syöminen ja vedetään jollain juomalla.

Vettä pitää juoda tarpeeksi, koska kuivuminen väkevöittää hien ja taas haisee.

Vierailija
24/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sais nauraa mutta ei voi mitään :D tiedän mitä tuo on. Onko nyt joku flussapöpö joka haisee, kun itselläkin sitkeä tauti ja olin melkein viikon pesemättä kainaloita, ja hajuhan ei lähde tavallisin keinoin enää millään tuossa vaiheessa. Se on mentävä kunnolla saunaan ja laittaa jotain tujumpaa, etikka varmaan auttaa.

Mutta mulla on hikoiluun ollut AINOA pelastaja absolut torr, kannattaa ehdottomasti kokeilla jos kärsii märistä kainaloista!

Vierailija
25/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyyhi etikalla

Käykö perus etikka? Minulla on pullo jotain pirkan etikkaa jossa ei lue muuta kuin etikka. Eli ei tarvi olla mitään väkiviinaetikkaa vai mitä se on?

Pelkkä etikka on just väkiviinaetikkaa, ja just sitä käytetään puhdistustarkoitukseen. En tosin ole kuullut, että sitä iholle käytettäisiin, mutta ei siinä liene muuta ongelmaa kuin etikan haju.

Ruokasoodaa käytetään myös hajunpoistoon esim. kengistä, ja itse syväpuhdistan hiukset silloin tällöin sekoittamalla ruokasoodaa silikonittomaan shampooseen suunnilleen yhtä paljon kumpaakin, sitä vois ehkä kokeilla sekoittaa myös saippuaveden kanssa tahnaksi ja pestä kainalot sillä.

Vierailija
26/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttoi kun vaihdoin deodorantin ihoystävällisempään Erisaniin. Tuntui että aiemmin käyttämäni jäi kiinni ihoon eikä kainalo peseytynyt kunnolla. Lisäksi välttäisin liian ahkeraa kuuraamista ja desinfiointia, sillä se tuhoaa ihon normaaliflooraa ja antaa tilaa ikävämmille bakteereille.

Vierailija
27/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua myös liian matalasta suihkunpaineesta.

Vierailija
28/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma.

Vierailija
29/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää alkoi kun mittari meni yli 45 ikävuoden. Ei ole kivaa.

Vierailija
30/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole hiivaa tms ihossa? Kokeile huviksesi vaikka Canesten-voidetta, että mitä tapahtuu.

Vierailija
31/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napalmia. Sillä lähtee kaikki.

Vierailija
32/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs Raid?

Vierailija
33/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko, jos joisit enemmän vettä? Kuivunut elimistö haisee pahalle.

Suosittelen samaa. Juo 2-3  litraa vettä päivässä, niin hiki ei haise yhtä pahalta. 

Vierailija
34/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin vaarallista jos vähän haisee?

Vierailija
35/36 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin, että nyt menee vähän yli taas. Pese normaalisti ja lopeta stressaaminen.

Vierailija
36/36 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta sama ongelma. Hienhaju ei lähde pesussa. Usein olen pessyt kainalot pelkällä vedellä, hienhaju ei lähde. Nestesaippua vähentää hajua muttei poista kokonaan. Halpaa antiperspiranttia laitan. 

Eikai diabetes pahenna hajua? Ikääntyminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi