Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jos naiset ovat mielestäsi kaikella tavalla parempia ihmisiä miksi et seurustele naisen kanssa?

Vierailija
29.08.2018 |

Tällainen asia tuli mieleen tänään

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa sinä seurustelet?

Vierailija
2/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei itseään voi pakottaa tuntemaan romanttisia ja seksuaalisia tunteita samaan sukupuoleen jos on hetero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustele

Ap

Vierailija
4/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suhtaudu miehiin yhtenäisenä massana. Heitä on joka lähtöön. Omani sattuu olemaan maailman fiksuin ja filmaattisin. Tällä palstalla sen sijaan ei hirveästi törmää mihinkään kivoihin miehiin, mutta ei anneta sen masentaa.

Vierailija
5/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seurustele

Ap

Surprise, surprise....

Vierailija
6/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia. Muuten seurustelisinkin. Mutta kun ei pysty viehättymään. Ewww.

Vierailija
7/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairasta olettaa että sukupuoli tekisi paremmaksi tai huonommaksi. Tai syntymämaa, ihonväri tms.

Teot ratkaisevat, YKSILÖN teot. Eikä niistä voi yleistää mitään.

Vierailija
8/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä RAKASTAN miehiä!!!

Vierailija
9/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika sairasta olettaa että sukupuoli tekisi paremmaksi tai huonommaksi. Tai syntymämaa, ihonväri tms.

Teot ratkaisevat, YKSILÖN teot. Eikä niistä voi yleistää mitään.

Faktat kertoo ihan muuta.

Vierailija
10/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap on mäntti naisvihaaja, se ei tarkoita, että kaikki miehet olisivat mänttejä ja/tai naisvihaajia.

Minun mieheni ovat olleet älykkäitä kaikki ja rakastaneet suuresti naisia. Tai ainakin minua.

Vierailija
11/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen oletus otsikossa! Mä olen miettinyt tätä samaa palstamiesten osalta - miksette tasoudu keskenänne, kun kerran naiset huo ri a jne?

Mun mielestä nainen ei ole parempi kuin mies, suhtaudun ihmisiin yksilöinä enkä arvioi heitä tiukasti juuri sukupuolensa kautta. Oikeassa elämässä tapaan jatkuvasti tosi kivoja ja ihania miehiä, joten kohdallani otsikon oletus menee ohi. Toki naisiin yleisesti kai liitetään enemmän pehmeiden arvojen kannatusta, että siinä mielessä mun ihmistyyppi löytyisi varmaan helpommin omasta sukupuolesta, mutta toisaalta olen kyllä käynyt niin diippejä keskusteluja monien mukavien miestenkin kanssa, että tuokin taitaa olla pelkkä myytti vain.

Eikä sitä seksuaalista suuntaumista itse edes valita. Olishan se kyllä kätevää, jos valinnanvara olisi kaikki ihmiset eikä vain vastakkainen sukupuoli, mutta sillä mennään mitä on saatu.

Vierailija
12/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä?! Haluan tuntea oloni Naiseks, se ois outoo naisen kanssa. Kai.. Ja ne miesmäiset lesbot on vähän pelottavia, toisaalta tosi mukavan olosia. Ja lesboja ei kauheesti oo, en tiiä olisko valinnanvaraakaan. :D En tiedä...

Vierailija
13/13 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän monista miehistä, mutta harvoista mellakoivista palstamiehistä.

Naiset ovat kauniita, mutta eivät kiihota.