Miksi laihdun, vaikka syön näin enkä liiku kuin "arkiliikuntaa"
aamu: kookosöljy/voikahvi, keitetty kananmuna
lounas: purkki sardiineja, kasviksia
iltapäivällä: kahvi, suklaata
illalla: 2 broilerin koipea nahkoineen, kasviksia, kermavaahtoa ja marjoja
Tässä yhden päivän ruoka, mutta muutkin päivät menee suunnilleen samoin. Toki vaihtelua on ruokalajeissa.
Kommentit (37)
Hiilarithan sieltä puuttuu. Pelkkää protskua ja rasvaa. Tämähän on miltei puhdas luolamies dieetti.
Vierailija kirjoitti:
Hiilarithan sieltä puuttuu. Pelkkää protskua ja rasvaa. Tämähän on miltei puhdas luolamies dieetti.
Kyllä siellä hiilareita on.
Sulla on aika pieni aamiainen. Mun aamiaiseen kuuluu kahden munan munakas (jossa pinaattia, kermaa ja mozzarellajuustoa) ja 3-4 siivua pekonia. Mut toisaalta syöt muuten kaks kunnon ruokaa, eli ehkä sun kevyempi aamiainen vastaa sitä välipalaa, jonka mä syön töissä (välipalasalami ja kirsikkatomaatteja).
Mutta tietenkin tuollaisella ruokavaliolla laihtuu, miksi edes kysyt?
Hah, luin ensin otsikon ”miksi en laihdu”, ja kauhulla luin ketjua sillä olen aloittamassa ihan samanlaista ruokavaliota ja kaikkialla sanotaan että niin laihtuu. Huh, olen sittenkin oikealla tiellä tulevan ruokavalioni kanssa.
Taidat olla näitä Antti Heikkilä -uskovaisia. Onneksi olkoon, et varmaan liikkua pystyisikään, sillä siihen tarvitaan hiilareita. Kukaan tavoitteellinen urheilija ei pelkää hiilareita, toisin kuin nämä toimistotyöläismammat. Ja voit samalla toivottaa sydän- ja verisuonitaudit tervetulleiksi, samoin suolistosyövän.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aika pieni aamiainen. Mun aamiaiseen kuuluu kahden munan munakas (jossa pinaattia, kermaa ja mozzarellajuustoa) ja 3-4 siivua pekonia. Mut toisaalta syöt muuten kaks kunnon ruokaa, eli ehkä sun kevyempi aamiainen vastaa sitä välipalaa, jonka mä syön töissä (välipalasalami ja kirsikkatomaatteja).
Mutta tietenkin tuollaisella ruokavaliolla laihtuu, miksi edes kysyt?
En pysty aamulla syömään paljon, siksi kevyt aamiainen.
No, kysyin ihan huvikseni, koska paljon kysytään, miksi ei laihdu. Kokeilin, miten reagoidaan ja torpattiinhan se heti.
"Väärin sammutettu" sanottiin palomiehillekin :)
Syöt aika vähän. Meinasitko jaksaa syödä tuolla tavoin pitkäänkin?
Voikahvi ja kananmuna aamupalaksi.. minä en pärjäisi tuolla aamupalalla edes töihin asti kun maha kiljuisi nälkää! Olen 50v ja ollut koko ikäni hoikka. Itse syön paljon hiilareita; puuroja, pastaa, riisiä, kasviksia, eikä ole tarvinnut koskaan laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voikahvi ja kananmuna aamupalaksi.. minä en pärjäisi tuolla aamupalalla edes töihin asti kun maha kiljuisi nälkää! Olen 50v ja ollut koko ikäni hoikka. Itse syön paljon hiilareita; puuroja, pastaa, riisiä, kasviksia, eikä ole tarvinnut koskaan laihduttaa.
Niin, sinä et pärjää, se ei tarkoita etteikö joku toinen voisi pärjätä. Jotkut pärjäävät, vaikka söisivät ekan aterian lounaalla.
Vierailija kirjoitti:
Määrällisesti ruokaa on vähän, mutta kaloreita aivan tarpeeksi. Jaksan tällä syömisellä loppuikäni, miksipä en.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla näitä Antti Heikkilä -uskovaisia. Onneksi olkoon, et varmaan liikkua pystyisikään, sillä siihen tarvitaan hiilareita. Kukaan tavoitteellinen urheilija ei pelkää hiilareita, toisin kuin nämä toimistotyöläismammat. Ja voit samalla toivottaa sydän- ja verisuonitaudit tervetulleiksi, samoin suolistosyövän.
Ei hiilareita liikkumiseen tarvita eikä kaikkien tarvitse olla tavoitteellisia urheilijoita. Oliiviöljy tutkitusti suojaa sydäntä rypsiöljyä paremmin. Toki ap on trolli ellei ole jollain 14 vuorokauden pituisella hiilarikierteen katkaisujaksolla jollain syödään rasvaa.Mutta ei sitä kahta viikkoa pitempään jatketa.Sen jälkeen lisätään ne kasvikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hiilareita liikkumiseen tarvita eikä kaikkien tarvitse olla tavoitteellisia urheilijoita. Oliiviöljy tutkitusti suojaa sydäntä rypsiöljyä paremmin. Toki ap on trolli ellei ole jollain 14 vuorokauden pituisella hiilarikierteen katkaisujaksolla jollain syödään rasvaa.Mutta ei sitä kahta viikkoa pitempään jatketa.Sen jälkeen lisätään ne kasvikset.
Mistähän sä oikein puhut? Ap syö kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Urheilija ja toimistotyöläinen tarvitsee tietenkin erilaisen ruokavalion. Väitteet noista sairauksista on sun mielikuvituksen tuotetta. Tai ehkä kuitenkin tiedon puutetta. Et kuitenkaan pysty kertomaan, mikä ne sairaudet ruokavaliossani aiheuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai lisätään kasvikset? Niitäkö ei muka syödä?
Ööh.. eihän tossa oo kaloreita paljo paskaakaan? Ehkä sen takia laihdut... Ellei "suklaa" tarkoita sitten vaikka levyä sinistä.