Myyjä - paljonko tienaat?
Kommentit (10)
1800-2000 euroa nettona kuussa. Olen Lidlissä.
2300 brutto/ osastovastaava citymarket
Noin 1300 euroa kuussa, teen töitä välillä S-marketissa ja välillä Prismassa. Lähemmäs 3000 euroa sain kuussa kun olin aiemmin puhelinmyyjänä. Olen miettinyt pitäisikö palata kun tuntuu ettei näitä kahta työtä jaksa kääpiöpalkalla.
Tonni nettona, mutta en minä enää viitsi paljon töissä käydäkään.
On niin paljon muutakin, kivempaa puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Noin 1300 euroa kuussa, teen töitä välillä S-marketissa ja välillä Prismassa. Lähemmäs 3000 euroa sain kuussa kun olin aiemmin puhelinmyyjänä. Olen miettinyt pitäisikö palata kun tuntuu ettei näitä kahta työtä jaksa kääpiöpalkalla.
3000 eiroa puhelinmyynnistä? Nyt narraat :)
500-1000€ illassa / yössä. Myyn itseäni, mutta en tee sitä joka ilta. Opiskelen ja teen niin kun tarvitsen rahaa, ehkä keskim. 6krt kuukaudessa.
Jotkut ansaitsee miljoonia myymällä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sinua etsimään haastavampaa myyntityötä. Jos olet pärjännyt hyvin puhelinmyyjänä niin sinulla on mahdollisuuksia parempaan. Minkälaisia tunteja teet kaupoissa tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sinua etsimään haastavampaa myyntityötä. Jos olet pärjännyt hyvin puhelinmyyjänä niin sinulla on mahdollisuuksia parempaan. Minkälaisia tunteja teet kaupoissa tällä hetkellä?
Normi 8 tunnin työvuoroja. Kuinka?
Sehän riippuu aivan mitä myy. Itse olen yksityisyrittäjä 😉