Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että ruminkin nainen hänen työpaikallaan on kauniimpi kuin minä

Vierailija
29.08.2018 |

Miten suhtautuisitte tällaisen kommentin jälkeen?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin rehellisyyttä ja sitä, että kaikesta huolimatta hän tahtoo olla sinun miehesi.

Vierailija
2/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuon miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi missään tekemisissä ikinä.

Vierailija
4/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suhde olisi ohi.

Vierailija
5/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on kiva mies 😟 sano sinä sille että työpaikallasi on jokaisella miehellä isompi kuin hänellä.

Vierailija
6/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että työpaikkani tyhminkin mies on viisampi kuin hän.

Vierailija
7/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on kiva mies 😟 sano sinä sille että työpaikallasi on jokaisella miehellä isompi kuin hänellä.

😂

Vierailija
8/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä hän on töissä ja paljonko työpaikalla on naisia. 

Jos miehesi on esimerkiksi mallitoimiston pomo, väite on todennäköisesti paikkansa pitävä. Samoin, jos työpaikalla on vain yksi tai kaksi naista, väite voi aivan hyvin olla totta.

Vierailija
9/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ettei ole ukon pakko katella mun rumaa naamaa ja päättäisin suhteen siihen.

Vierailija
10/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
11/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin omat johtopäätökseni ja lusikat jakoon.

Vierailija
12/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehesi olisikin rehellinen, ei hän ole valinnut kumppanikseen niitä naisia sieltä duunipaikalta, vaan sinut. Sinussa täytyy olla jotain ihanaa, mihin miehesi sinussa ihastui. Kysy sitä häneltä.

Vierailija
13/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin heti! Sairas mies oikeesti, vaikka olisi tottakin niin tuollaista ei vaan sanota.

Vierailija
14/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä hän on töissä ja paljonko työpaikalla on naisia. 

Jos miehesi on esimerkiksi mallitoimiston pomo, väite on todennäköisesti paikkansa pitävä. Samoin, jos työpaikalla on vain yksi tai kaksi naista, väite voi aivan hyvin olla totta.

Ihan sama onko väite totta vai ei. Ainoastaan tosi typerä ihminen sanoo noin. En pidä tyhmistä ja huonokäytöksisistä ihmisistä, joten se olisi siinä sitten se suhde.

Vierailija
15/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että työpaikallasi jokainen nainen on myös fiksumpi kuin minä, koska minä olen sinuun haksahtanut ja heidän ei varmaan tulisi mieleenkään.

Vierailija
16/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin, että työpaikallasi jokainen nainen on myös fiksumpi kuin minä, koska minä olen sinuun haksahtanut ja heidän ei varmaan tulisi mieleenkään.

No tilanne on tietysti jo ohi ja kertoi, mitä kertoi, mutta kyllä tässä tosiaan on voittaja, haahhaaa: työpaikkasi tyhminkin nainen on fiksumpi kuin minä, koska hän ei koskaan haksahtaisi sinuun.

Vierailija
17/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caseja on että mitä enemmän naikkonen häiriköi mieskohteensa perässä, sitä rumempi naikkonen on.

Vierailija
18/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin hyvästi.

Tuskin miehesikään on mikään arvon ruusu.

Vierailija
19/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä googletellut ja hyvännäköistä porukkaahan siellä miehen töissä on, sekä miehet että naiset. Tosi sellaisia huoliteltuja. En itsekään ole mikään suohirviö, mutta vauvan kanssa kotona ollessa en ole jaksanut laittaa itseäni entiseen malliin. Yleensä menen farkuissa tai verkkareissa. Aamuisin katson miestä, kun se lähtee puku päällä töihin ja näyttää niin vieraalta maailmalta siitä, missä itse elän.

Meillä oli siis riita ja siinä yhteydessä mies sanoi tuon. Jälkeenpäin on yrittänyt paikkailla ja pyytänyt anteeksi, mutta enpä tiedä... jostainhan tuo kertoo, että tuollaisia päästelee suustaan. Ehkä siellä on joku erityisen kaunis hänen mielestään? Kaikenlaista liikkuu päässä. ap

Vierailija
20/63 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi menis itellä ainakin niin tunteisiin että tuskin suhde siitä ainakaan paranis ja varmaan johtaisi jopa eroon... Vaikka olis riitakin niin todella törkeästi siti sanoa noin. En vois kuvitellakkaa sanovani noin omalle miehelle että rumin mieski töissä on häntä komeampi... Tsiisus. Jos mun mies sanois noin niin sais kyl aika paljon tehä sen eteen et enää voisin tuntee itteni riittäväks ja kauniiksi. Siis vaikka olis tottakin niin ei tommosta sanota kumppanille jos sitä rakastaa. Itsellä on itsetunto-ongelmia ja mies tietää sen nii jos silti sanois noin niin se ois kyl byebye sille varsinki kun on ite sanonu ettei ole kovin pinnallinen mies. Huoh tsemppiä ap:lle. toivottavasti mies tajuaa jatkos olla möläyttelemättä tommosta jos vielä voitte suhteessa jatkaa. Ja sano sille kuinka se kommentti satutti jos ei se jo sitä tajunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi