Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Rakkaat ystävät, tarvitsen apuanne! Missä sijaitsee pääkaupunkiseudun korkeimmalla oleva kahvila?
29.08.2018 |
Saa olla mäen päällä tai korkealla rakennuksessa, mutta mikä olis kaikkein korkeimmalla?
Kommentit (11)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Torni tulee minullekin mieleen. Gondoli-pyörässä taitaa olla joku vip-koppikin johon saa tarjoilua.
Kauniita maisemia löytyy monesta, mutta korkealla olevia en tiedä. Entinen Kymppikerho tai Hotelli Hesperia ballroom. En tiedä mitä niissä.nykyään on ja ehkä sen tyyppisiä ei haettu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Keskustassa Tornissa tai lähiössä Jakomäessä.