Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle on kehkeytynyt vuosien saatossa raskauksieni ja synnytyksieni jälkitila alavatsaan:

Vierailija
29.08.2018 |

Ja arvatkaapas, mitä tarkoitan?
Sen voin kyllä tiukoilla pikkuhousuilla latistaa, ja peittävillä tunikoilla ja löysillä puseroilla piilottaa, mutta kuitenkin aina alasti peilin edessä sivulta katsellen sen näkeminen suorastaan vihastuttaa!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha.

Vierailija
2/11 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. tarkentaa aloitustaan eli kyseessähän on siis alamaha, ja nyt olen huolissani, että tämän helteisen kesän jälkeen on havaittavissa myös ylämahan pömpöttymistä.

Mitä mä voisin tehdä? Nälkäkuuri ei innosta, ja suklaasta ja muista herkuista en halua erota.  Liikunta on aina tökkinyt, etenkin hikiliikunta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvät muutokset ruokavaliossa ja ainakin hyötyliikunnan ottaminen päivittäiseksi. Ei herkuista tarvitse kokonaan luopua. Kun pidät taukoa herkuttelussa huomaat, ettei edes enää tee mieli niin usein.

Vierailija
4/11 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki 55-vuotiaalta tädiltä: uskomaton vainutus on höttöhiilarien jättämisellä ja niiden korvaamisella kasviksilla ja kalalla/kanalla.

Välillä voi herkutella vaikka sillä suklaalla, kunhan leivät, pastat, riisi ja potut ovat muisto vaan.

Vierailija
5/11 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki 55-vuotiaalta tädiltä: uskomaton vainutus on höttöhiilarien jättämisellä ja niiden korvaamisella kasviksilla ja kalalla/kanalla.

Välillä voi herkutella vaikka sillä suklaalla, kunhan leivät, pastat, riisi ja potut ovat muisto vaan.

...vaikutus...

Vierailija
6/11 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/11 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa ennen tyrmäämistä :)

Vierailija
8/11 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vinkeistä, mutta vaikka laihtuisikin, niin mitä sille löysälle nahalle tekee sitten, kun alavatsasta lähtee läski nahan alta laihtumisen myötä?

Ei ole varaa leikkaukseen ja tuskin millään kiinteytysjumpalla saa mitään aikaiseksi.

Vierailija
9/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on muistona raskauksista roikkuva alavatsa arvilla. Ei sitä laihduttamisella kadoteta. Korostuu vain vielä pahemmin se ylimääräinen ällö nahkapussi, kun rasva katoaa siitä. Mutta näillä mennään. Kai se on lopulta pieni hinta kahdesta ihanasta lapsesta.

Vierailija
10/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten se täytyy pitää jos dietti ja liikunta ei kiinnosta. Mulla ei ole ja olen neljän äiti.

Vierailija
11/11 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvien vatsalihasten treeni on se, millä vatsan saa kasaan. Syvien lihasten treenaaminen vastii ajatusta ja keskittymistä enemmän kuin hikoilua. Ja säännöllisyyttä. Yksin voi olla vaikea löytää oikeatita lihaksia, jolloin ASIANTUNTEVA fysioterapeutti on oikea osoite.