Kysy mitä tahansa peruskomealta mieheltä
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Montako Ikeasta ostettua asiaa omistat?
En yhtään muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Onko suuhusi koskaan ulostettu?
Ei ole.
M2018AV kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitat ja hiusten/silmien väri
185cm, 83kg, tummat hiukset, siniset silmät
Niin varmaan :D
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla homosexuaali?
Olen täysin hetero.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä työnnän vasaran sinun peräaukkoosi se naulanpoistopuoli edellä ja pyörittelen sitä ympäriinsä, niin kiljutko kuin sika vai vikisetkö kuin pikkutyttö? Saa tanan ho mo.
Vaikea sanoa näin etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
M2018AV kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyyliltäsi perusmies ja sinulla on kotona tummat verhot?
En sanoisi niin. Ei ole tummia verhoja.
Ok. Saanko kysyä vielä minkä väriset verhot sinulla on? Kuka ne on valinnut? Tai onko verhoja? Verhosi kiinnostavat minua.
Verhofetissi vai? Valkoiset verhot olohuoneessa. Keittiössä on valkoiset mustilla kuvioilla.
Imisitkö kullia ja nielisit lastit 10€:sta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ulostanut koskaan toisen pojan suuhun?
En.
Vierailija kirjoitti:
Imisitkö kullia ja nielisit lastit 10€:sta?
Kiitos tarjouksesta, mutta en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä työnnän vasaran sinun peräaukkoosi se naulanpoistopuoli edellä ja pyörittelen sitä ympäriinsä, niin kiljutko kuin sika vai vikisetkö kuin pikkutyttö? Saa tanan ho mo.
No? Kerro nyt "tosimies" kun kerran kysytään. Saata nan hillomunkki. Nähnyt varmaan vaginan ehkä 80-luvulla ruumishuoneella. Paska.
Apn mielestä peruskomea lienee tällainen?
En pelkää. Elämä on hyvää, mielenkiintoista, vaihtelevaa, eikä ollenkaan tylsää. Naiset lähestyvät varovaisesti yleensäkin, mutta kyllä sitä välillä tapahtuu. Pidän tavallisista, ehkä hieman nätimmänpuoleisista naisista, jotka ovat sopivan naisellisia, itsenäisiä, kunnioittavat itseään ja miehiä. Olen saanut seksissä lähes kaiken mitä olen halunnutkin, eli ilmeisesti kyllä antavat ainakin tarpeeksi. Riippuu vähän mitä ja kenen kanssa. Mieltymykset vaihtelevat eri ihmisillä. Seksi ei ole maailman tärkein asia minulle, mutta valehtelisin jos sanoisin etteikö se olisi tärkeää kuitenkin.