Miksi monet keski-ikäiset naiset ja miehet muuttuu
Muodottamaksi joko laihtumalla luisevaksi tai lihomalla säkkimäiseksi. Tänään katselin Itäkeskuksessa ihmisvirtaa, ääripäät ilmenivät mutta tavallisia normaalipainoisia keski-ikäisiä näkyi hyvin vähän.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Muodottamaksi joko laihtumalla luisevaksi tai lihomalla säkkimäiseksi. Tänään katselin Itäkeskuksessa ihmisvirtaa, ääripäät ilmenivät mutta tavallisia normaalipainoisia keski-ikäisiä näkyi hyvin vähän.
Tästä ajatusten Tonavasta puuttuu se fakta, että keski-ikäiset muuttuu eri näköiseksi, koska ovat keski-iässä.
Oisko syynä se, että et edes erota kuka on keski-ikäinen.
T. Hoikka, muodokas 44v
Hoikkia muodokkaita näkee hyvin vähän. Monet on jänteikkäitä ja näyttää niinkuin roikkuva iho verhoaisi luurankoa. Ei terveen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Hullulla on halvat huvit
Olipa omaperäistä. Mitä hullua on katsella ihmisvirtaa
Sama kieltämättä tuli mieleen kun lehdessä on kuvia nyt Ranskan presidentin puolisosta.
Aineenvaihdunta hidastuu. Liksäksi vuosien varrella lihoo joka vuosi sen kilon niin 20 vuoden päästä onkin 20 kiloa lihavampi.
Onko se asia sinun päänpattisi, että onko Keski-ikäiset läskejä vai ruipeloita?
No paremmin keski-ikäisten muodottomuuden ymmärtää kuin nuorten. Itse olen viisikymppinen, pyrin syömään terveellisesti ja liikun paljon, siitä huolimatta vaatteet meinaa kiristää vyötäröltä. Aineenvaihdunta hidastuu ja hormonitoiminta muuttuu. Naisilta katoaa vyötärö ja miehillä kasvaa vatsa, niin siinä tuppaa käymään. Minäkin olen normaalipainoinen 170 cm ja 64 kg, mutta silti on tuo vyötäröongelma ja se alkaa heti tehdä sitä pötkömäistä vaikutelmaa. Enää en viitsi käyttää ihan vartalonmyötäisiä vaatteita eikä oikein vyötäkään.
Jos taas liikkuu oikein hullunlailla, niin tulee se "kuiva rusina"-vaikutelma, eikä sekään ole nättiä. Joten koita nyt vaan kestää.
Sitä minä ihmettelen, että miten nykyään nuoretkin on usein niin mahdottoman lihavia? Mitä pitää syödä, että jo parikymppisenä on ylipainoa jopa kymmeniä kiloja?
Mä olen enemmän järkkytynyt suomalaisten naisten pukeutumisesta. Lenkkarit tai läskipohjakengät, farkut ja huppari. Auts ja yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullulla on halvat huvit
Olipa omaperäistä. Mitä hullua on katsella ihmisvirtaa
Tosi omaperäistä onkin suoltaa näitä typeriä toisten ihmisten ulkonäköä arvostelevia aloituksia täällä päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen enemmän järkkytynyt suomalaisten naisten pukeutumisesta. Lenkkarit tai läskipohjakengät, farkut ja huppari. Auts ja yök.
Sulla on ongelma.
Minkä ikäinen ap on? Nuorena on helppo olla kivan muotoinen, mutta keski-ikäisenä onkin vähän haastavampi juttu. Paikat nyt vaan oikeasti alkavat roikkua, eikä iho ole enää kimmoinen. Raskaudet näkyvät naisten kropassa myös. Pitää aika paljon tehdä töitä, että saisi kroppansa pysymään nuorekkaana keski-iässä. Ja suurimmalla osalla keski-ikäisiä on suurempiakin murheita ja muutakin ajateltavaa, kuin miellyttää muita ulkonäöllään. Tervetuloa sitten joukkoon kun vähän kasvat ;).
Vierailija kirjoitti:
Sama kieltämättä tuli mieleen kun lehdessä on kuvia nyt Ranskan presidentin puolisosta.
Se on vanhus, keski-ikäinen oli 20-30 vuotta sitten.
Hullulla on halvat huvit