Kysykää ”työttömältä”
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on koulutuksesi?
Ei ole vielä. Pelkkä lukio käytynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat otsikon lainausmerkeillä? Miten otsikon merkitys muuttuisi, jos se olisikin "Kysykää työttömältä"?
Koska en normaalisti luokittelisi itseäni tuolla tavalla, mutta muodollisesti olen työtön.
Miksi et luokittelisi itseäsi työttömäksi?
Jos et saa mitään tukia, niin miksi sinun tarvitsee olla muodollisesti työtön? Oletan, että tarkoitat muodollisesti työttömällä työkkäriin työttömäksi työnhakijaksi ilmoittautunutta. Kerro jos tarkoitatkin jotain muuta.
No olen siellä te-toimistossa ilmoittautuneena vaikka en nyt niitä tukia saa.. ajattelin että parempi pitää se siellä voimassa ainakin toistaiseksi. Ja joo tarkoitin sitä, mutta muutenkin työtön on sellainen negatiivinen sana enkä muuten kutsuisi itseäni niin noiden tahojen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Minkä koulutuksen aiot hankkia?
Jonkun yliopistotutkinnon, mm. oikeustiede, biologia ja historia kiinnostavat.
Jos suostut työkokeiluun (minimissään siellä pitää olla 4 tuntia päivässä) niin alat saamaan tukia. Itse asiassa siitä työkokeilusta tulee tuntipalkaksi reilusti yli 10 euroa jos vertaa siihen, että muuten ei saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt lukion jälkeen?
Opiskellu kieliä ja olin sairaanhoito-opinnoissa, jotka lopetin koska ala olikin toista mitä ensin ajattelin. Sit olin siivoushommissa ja irtisanouduin, ois pitäny tehdä hirveen nopeesti ja palkka oli ihan surkea siihen vaivaan verrattuna.
Mikset mene päiväkotiin lastenhoitajaksi? Koulutus kestää neljä päivää ja tienaat noin 2 tonnia kuussa bruttona.
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene päiväkotiin lastenhoitajaksi? Koulutus kestää neljä päivää ja tienaat noin 2 tonnia kuussa bruttona.
Ai neljä päivää? :D
Ikäsi ja sukupuolesi?
Onko lapsia tai haluatko/aiotko hankkia?
Asutko siis kotona? Oletko joskus asunut yksin?
Seurusteletko?
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi ja sukupuolesi?
Onko lapsia tai haluatko/aiotko hankkia?
Asutko siis kotona? Oletko joskus asunut yksin?
Seurusteletko?
22, nainen.
Ei ole, en tiedä aionko.. ajatus raskaudesta tuntuu vaikealta etenkin kun haluaisin luultavasti aika monta.
Joo, en ole asunut yksin.
Seurustelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/698330-vain-neljan-paivan-pereh…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/698330-vain-neljan-paivan-pereh…
Jaa a, enpä taida. Ei hirveesti innosta hoitohommat.
Miksi et luokittelisi itseäsi työttömäksi?
Jos et saa mitään tukia, niin miksi sinun tarvitsee olla muodollisesti työtön? Oletan, että tarkoitat muodollisesti työttömällä työkkäriin työttömäksi työnhakijaksi ilmoittautunutta. Kerro jos tarkoitatkin jotain muuta.