Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monella teistä on mielenterveysongelmia?

Vierailija
29.08.2018 |

Joskus tuntuu että olen täyspäinen tällä palstalla, kun lukee millaista paskaa muut tänne suoltaa. Toivottavasti olen väärässä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko jos ne johtuvat fyysisistä syistä?

Vierailija
2/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipo, epävakaa persoonallisuushäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko täällä! Ja silti olen mukavampi kuin sinä. ☺️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on; lisäksi epävakaa pershärö. Ymmärrän, ettei palsta edistä kuntoutumistani.

Vierailija
4/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei diagnoosit ole mikään maailman perusta. Kaikkein sairaimmat eli ne jotka tekevät pahaa eivät edes hakeudu hoitoon, kuin ainoastaan jos on kateellinen hoidossakäyvälle läheiselle ja saa siitä lisäargumentteja sille että muut on sairaita ja hän itse ainoa terve.

Vierailija
5/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäin mielenterveyttä hoitavissa laitoksissakin kaikki potilaat kuvittelevat olevansa ainoita selväpäisiä hullujen keskellä.

Vierailija
6/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuutta, synkkyyteen taipuvaisuutta, kohtauksittaista mutta ohimenevää masennusta (ts. mielialojen ailahtelua), kohtuullisen vahvaa ADHD-taipumusta. Nämä ainakin itsellä "ongelmana".

Vierailija
7/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OO MITÄÄN LÄÄKITYSTÄ,,, !!!

Vierailija
8/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lääkitys mutta ei ole mitään mielenterveysongelmia. Olen vain vilustunut koska en saa rakkautta ja olen parantunut selvästi vilustumisesta sillä rakkaudella mitä minua kohtaan on sillä mitä teen.

Vierailija
9/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko mo det?

Vierailija
10/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri tuli diagnoosi, epävakaa täällä moi!

Vierailija
11/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko päivittäinen vitutus ongelmaksi? Muuten menee ok.

Vierailija
12/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin että minulla olisi mielenterveyshäiriöitä, ja yritin jopa liioitella oireita ja minut tutkittiin ja haastateltiin, mutta lopputulema oli se että olen mieleltäni täysin terve, ja raportissa oli vielä mainittu että harvinaisen älykäs yksilö. Minulla on hyvin vilkas mielikuvitus ja olisin halunnut laittaa sen jonkin häiriön piikkiin.

Olin jollain tapaa pettynyt noihin terveen papereihin. En tiedä miksi.

Olisin edes halunnut olla huomionhakuinen, epäluuloinen tai vaativa persoonallisuus, mutta ei mitään. Tai 

laskelmoiva, narsistinen tai manipuloiva, vaihtoehtoisesti aspberger tai jokin muu hieno ulkomainen diagnoosinimike.

Vierailija
13/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuushäiriö joka ilmenee paniikkikohtauksina pari kolme kertaa vuodessa.

Lääkityksenä bentsot, tarvittaessa. En ole kuitenkaan pahemmin tarvinnut.

Vierailija
14/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, ja lääkityskin on, terapiassa kävin kaksi vuotta. Ei tätä kukaan huomaa, ellen kerro. Olen hyvässä työpaikassa ja täyspäinen myös.

Vierailija
15/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäin mielenterveyttä hoitavissa laitoksissakin kaikki potilaat kuvittelevat olevansa ainoita selväpäisiä hullujen keskellä.

Joskus se on tottakin.

Vierailija
16/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
17/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei diagnoosit ole mikään maailman perusta. Kaikkein sairaimmat eli ne jotka tekevät pahaa eivät edes hakeudu hoitoon, kuin ainoastaan jos on kateellinen hoidossakäyvälle läheiselle ja saa siitä lisäargumentteja sille että muut on sairaita ja hän itse ainoa terve.

Juurikin näin. Veikkaanpa että täysin tervettä ihmistä ei ole, varsinkaan näin diaknoosien aikakaudella. Kaikilla joko on ollut tai tulee olemaan jokin mt-ongelma jossain vaiheessa elämää, se hakeeko siihen apua ja saako siihen diaknoosia on eri asia.

mt-ongelma= mielenterveysongelma= ongelma_mielen_terveydessä

esim. F43.2 Sopeutumishäiriön tai F43.0 Akuutin stressireaktion kokee varmasti jokainen, jonka läheinen on juuri kuollut.

Vierailija
18/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin on niin laajaa skaalaa että voi tulla pientä tilapäistä tai sitten synnynnäistä tms.

Vierailija
19/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon mukaan minulla pitäisi olla useampi persoona, mutta koen, ettei minulla ole kuin yksi persoona ja sekin on terve. Ainakin ammattilaisten mielestä olen terve.

Yleisesti olen havainnut sen, että mitä vittumaisempi akka, sitä enemmän miehissä on vikaa. Mahtaisiko siinä olla syy-seuraus?

Vierailija
20/38 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut tarinaa kuninkaasta ja myrkytetystä kaivosta....