Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi finnejä pitää tulla aina sillon, kun on jotain menoa

Vierailija
29.08.2018 |

Huomenna treffit ja naamaan ilmestynyt yön aikana finni. Muuten iho on täydellinen, mutta aina kun joku meno, niin tulee finnejä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressireaktio? Jännittävätkö treffit sinua? Tai et ole huomannut jotain finniä silloin, kun mitään tärkeää ei ole tiedossa, nyt olet tutkinut kasvojasi tarkemmin. :) 

Vierailija
2/5 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itseluottamus. Jos on kova itseluottamus ei anna joidenkin pikkufinnien häiritä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressireaktio? Jännittävätkö treffit sinua? Tai et ole huomannut jotain finniä silloin, kun mitään tärkeää ei ole tiedossa, nyt olet tutkinut kasvojasi tarkemmin. :) 

Ei mulle oikeesti tuu ikinä, muuta kuin silloin kun pitäis mwnnä johonkin. Ei mua ees jännitä ne treffit, mut olisin halunnut näyttää erityisen hyvältä huomenna, kun tää mies ei oo ikinä nähnyt mua laittautuneena. Aina kun ollaan nähty, niin oon ollut ilman meikkiä ja hiukset sotkunutturalla ja muutenkin olen pukeutunut kuin resupekka.

Ap

Vierailija
4/5 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JokuTeiniköOlet kirjoitti:

Huono itseluottamus. Jos on kova itseluottamus ei anna joidenkin pikkufinnien häiritä. 

No kyl se häiritsee, kun muuten naama on aina kunnossa, mutta tällaisiin menoihin aina puskee finnejä.

Ap

Vierailija
5/5 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama mutta ne finnit tulee takapuoleen :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi