Rakastuminen rumaan mieheen, apua!
Työpaikallani oli projekti jossa mukana oli eräs mies, teimme projektin ajan tiiviisti töitä kahdestaan ja samalla luonnollisesti tutustuimne toisiimme. Välillämme oli selvää kemiaa, täydellistä sellaista. 5kk projektin loppuessa olimme ystävystyneet todella, olihan meillä samoja harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita. Vapaa-ajalla teimme paljon yhdessä kaikenlaista, kävimme jopa kesällä 2vko yhteisellä matkalla kohteessa johon molemmat on aina halunneet matkustaa. Olemme olleet ystäväpohjalla, mutta ulkopuolisetkin huomaa että ollaan täysin rakastuneita toisiimme.
Olen vähän jarrutellut etenemisessä, sillä mies on oikeasti RUMAN NÄKÖINEN. Eihän kukaan ulkonäölleen mitään voi ja en ole eläissäni aiemmin ketään haukkunut rumaksi. Enkä todellakaan ole pinnallinen ihminen. Lähipiirinikin on kommentoinut miehen ulkonäköä, joten sen huomaa muutkin.
En tiedä mitä tehdä. Mies on unelmatyyppi muuten, mutta hänen kasvonsa ovat kamalat. En tiedä miten voisin suudella tai harrastaa seksiä hänen kanssaan, pitääkö mielessä ajatella jotain toista.
Tiedän, että ulkonäköön varmaan tottuisi. Eikä ulkonäkö tärkeää ole, tärkeintä on se sisin.
Mutta onko kenelläkään kokemusta vastaavasta tai vinkkiä miten kestää tämän asian kanssa.
Kommentit (26)
Voitko kuvailla millä lailla ruma? Esim hörökorvat ja hammasrako voivat olla söpötkin.
Useitahan tarinoita on, että tyyppi on ihan mukiinmenevän näköinen, nainen tai mies, mutta se ei ole se tärkein, vaan miten hän tukee, naurattaa ja antaa anteeksi ja hioo kumppaniaan paremmaksi. Kuten aiemmin kommentoitu: usea komistuu tai kaunistuu elon polulla. Ja toisaalta taas toisinpäin.
Tässä siis kyseessä ilmeisesti ristiriitatilanne sydämmessä.
Toisaalta muista että ehkä on joku joka osaisi rakastaa miestä paremmin. HÄN ansaitsee parempaa.
Mun exä oli nuorena todella hot. Meinasin pyörtyä kun näin vähän aikaa sitten, ei nimittäin ollut enää.
Vierailija kirjoitti:
Voitko kuvailla millä lailla ruma? Esim hörökorvat ja hammasrako voivat olla söpötkin.
Et varmasti osaa edes kuvitella.
Mä en ole rumia ihmisiä tavannut kuin päihdeongelmaisten FAS lapsia. Eikä nekään raukat itse sille voi mitään.
No jos rakastat sitä, ei sen ulkonäkö oo ongelma sulle.