Kuinka pitkän ajan olet ollut terveenä saikulla?
Eli kertokaa suoraan , kuinka pitkään?
Itse olen ollut viikon, kun hölmö työnantaja mahdollistaa sen.
Kommentit (15)
Muinoin olin 2vkoa. Oli astmatestit menossa ja piti testata johtuuko oireilu työpaikasta. Mutta ihan "luvalla" siis.
Kerran. Sain kolme päivää slomaa, mutta paranin jo kahdessa päivässä. En viitsinyt mennä töihin, kun kolmas päivä oli perjantai.
No enpä ole terveenä saikuttanut. Jos olette kouluikäisten vanhempia, lienette tyytyväisiä. Joissakin töissä ollaan oikeasti vastuullisia ja sitoutuneita.
T. Opettaja
Ex pomo Laitinen otti kuukauden saikkua, kun ei saanut uutta työpaikkaa. Sanoi lääkärille, että vituttaa. Tavallaan se oli aiheesta, mutta se olis tarvinnu pälli-lomaa koko työuralleen
Runsaan kuukauden. Olin tosin siinä vaiheessa ollut masennuksen vuoksi saikulla jo puoli vuotta. Periaatteessa olin terve ja pystyin muuten jo elämään lähes normaalisti, mutta töihin en vielä siinä vaiheessa pystynyt menemään.
Kerran olin päivön saikulla, kun oli kuumeinen olo, mutta kuumetta ei ollut. En tiedä sitten lasketaanko tuota. Totesin, että parempi olla himassa ettei sitten oikeasti mene pahemmaksi.
Pidätkö ap, jotenkin hienona, että olet turhaan saikulla? Voin kertoa, että siinä ei ole mitään hienoa. Itse olen ollut kerran kaksi viikkoa pois töistä periaatteessa terveenä. Oli vain tapahtunut asioita, joiden vuoksi en todellakaan ollut työkykyinen. Esimies kielsi tulemasta töihin tuolloin.
Joka kk pari päivää. Pidempään ei uskalla