Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa vääntö. Kuuluuko meidän pojan vanhempina maksaa myös tyttöjen kahvit ja ruuat?

Vierailija
28.08.2018 |

Miehen (pojan isän) mielestä kuuluu, jotta poika pääsee tyttöjen suosioon. Kuulemma uudempi sukupolvi on taas alkanut elvyttää herrasmiesetikettiä muutenkin. Minusta taas meille ei kuulu mitenkään tytön kahvittelut, saati ruuat! On eri asia jos poika tuhlaisi tyttöihin omia kesätyörahojaan esim, mutta minä en suosiolla ala maksamaan muiden lasten herkuttelua. Miehen ja pojan mukaan pilaan pojan maineen tyttöjen silmissä.

Eihän tuo nyt oikeasti voi mennä noin, että poikalasten vanhempien kuuluisi maksaa jopa jatkuvasti vaihtuvien tyttökavereiden herkuttelut? Ei kai nyt tyttölapsetkaan, saati heidän vanhemmat voi moista odottaa!

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on minusta väärässä. Siinä, että ostamalla / tarjoamalla voisi päästä naisten suosioon. Pojan perhe toki voi tällä tavalla päästä tytön suosioon (tai hyväksikäytettäväksi), mutta ei poika itse. Naisten suosioon ei ole koskaan päästy eikä tulla pääsemään ostamalla.

Vierailija
2/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Lisäksi tytöt osaavat todella käyttää ihmisiä hyväksi, varsinkin poikia, jos poika tarjoaa aina tytöille kaiken, niin hän on täysi pelle, luvataan paljon eikä ikinä saa mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko enemmän? Saako viikkorahan lisäksi jotain erityistä herkuttelurahaa?

Vierailija
4/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä eli naimisiin mennessä taas usein odotetaan tyttöjen vanhempien maksavan viulut. Olisiko tässä tasausta molemmille osapuolille.

Vierailija
5/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöt kyllä maksavat kahvit toisella tavalla myöhemmin.

Ai vanhemmille?

Vierailija
6/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa asia on niin että miehesi Isä on aikanaan antanut miehellesi rahaa jotta voi tarjota tytölle ja sitten on tarjonnut niillä sinulle ja tahtoo nyt jatkaa perinnettä.

Vierailija
7/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies36v kirjoitti:

Miehesi on minusta väärässä. Siinä, että ostamalla / tarjoamalla voisi päästä naisten suosioon. Pojan perhe toki voi tällä tavalla päästä tytön suosioon (tai hyväksikäytettäväksi), mutta ei poika itse. Naisten suosioon ei ole koskaan päästy eikä tulla pääsemään ostamalla.

Oletko harkinnut uraa koomikkona?

Vierailija
8/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies36v kirjoitti:

Joo, juuri tästä syystä jokaisessa "pitääkö miehen maksaa ekoilla treffeillä vai ei?"-ketjussa naiset ovat kilpaa julistamassa että jos kahvinsa joutuu maksamaan itse niin toisia treffejä ei tule.

Vierailija
9/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se poika saa itse päättää omien viikkorahojensa käytöstä, mitä se teille vanhemmille kuuluu ostaako poika energiajuomaa sillä rahalla vai käyttäytyykö kuin herrasmies ja tarjoaa tytölle limun? 

Miten se poika muka teidän rahoja siihen käyttää? Sillä sekunnilla kun annat rahaa pojallesi, se on pojan rahaa, ei sinun tai miehesi.

Vierailija
10/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen tapa, että ruokaa ja juomaa tarjotaan myös nuorten vieraille. Ei ole tullut konkurssia. Nuorissa on monia, joilla on usein nälkä. Tällä ei haluta mielistellä, mutta osoitetaan tasapuolisuutta tai voisiko sanoa, että kunnioitetaan ihmisarvoa. Tämä maailma voi olla joskus ihmiselle kova paikka. Kaikki ne tilanteet, joissa ihminen on kokenut ystävällisyyttä, voivat olla kantamassa vaikeuksien kestämisessä.

Vierailija
11/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies36v kirjoitti:

Joo, juuri tästä syystä jokaisessa "pitääkö miehen maksaa ekoilla treffeillä vai ei?"-ketjussa naiset ovat kilpaa julistamassa että jos kahvinsa joutuu maksamaan itse niin toisia treffejä ei tule.

Ja kas näin, tähän kosahti kaikki se, mitä luovan kirjoittamisen kurssilla on opittu.

Vierailija
12/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies36v kirjoitti:

On eri asia "päästä suosioon ostamalla" kuin olla kohtelias herrasmies ja tarjota kahvi. Sitten kun aletaan ostamaan timanttikoruja jne. ollaan ostamassa naista.

Vierailija
13/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sellainen tapa, että ruokaa ja juomaa tarjotaan myös nuorten vieraille. Ei ole tullut konkurssia. Nuorissa on monia, joilla on usein nälkä. Tällä ei haluta mielistellä, mutta osoitetaan tasapuolisuutta tai voisiko sanoa, että kunnioitetaan ihmisarvoa. Tämä maailma voi olla joskus ihmiselle kova paikka. Kaikki ne tilanteet, joissa ihminen on kokenut ystävällisyyttä, voivat olla kantamassa vaikeuksien kestämisessä.

Mä ymmärsin että tässä tarkoitettiin pojan vievän tyttöjä ulos syömään ja tarvitsevan siihen rahaa, eikä sitä ettei kotona voisi vieraalle tarjota.

Vierailija
14/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vanhemmille?

Voihan niitä lapsenlapsiakin eräänlaisena maksuna pitää

Vierailija
15/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kommentti!

Vierailija
16/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Uli, oletko sä käynyt jossain luovan kirjoittamisen kurssilla, kun nää sun avaukset on viime aikoina olleet hieman entistä kekseliäämpiä?!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 AI SA*TANA MÄ NAURAN TÄÄLLÄ!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👍👍

Vierailija
17/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikäinen poika on kyseessä ja keitä nämä tytöt ovat?

Vierailija
18/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies36v kirjoitti:

On eri asia "päästä suosioon ostamalla" kuin olla kohtelias herrasmies ja tarjota kahvi. Sitten kun aletaan ostamaan timanttikoruja jne. ollaan ostamassa naista.

Timanttikoruillahan naisten suosioon ei kukaan mies koskaan olekaan päässyt :-)

Vierailija
19/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka paljon ne oikeen syö ja herkuttelee?! Sano että järkkää lenkkitreffejä tästä lähtien.

Vierailija
20/61 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vanhemmille?

No miksi luulet että nimenomaan isukki tahtoo tyttöä kahvitella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi