Asiat, jotka saavat sinut repimään pelihoususi
Kootaan ketjuun asioista, jotka saavat av-palstalaiset kiehumaan raivosta, näkemään punaista ja pomppimaan tasajalkaa.
Yksi asia per viesti. Jos olet samaa mieltä, nuoli ylös. Jos olet eri mieltä, nuoli alas.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Joka perjantai sama ihminen laittaa viestin LAINAA RAHAA.
Estä henkilö. Poista yhteystieto. Ongelma ratkaistu ja voi alkaa vihata jotain muuta.
Sukkahousut ja tamppoonit! Inhoan yli kaiken sukkahousuja!
Jalankulkijat väärällä puolella kevyen liikenteen väylää ja väärällä puolella maantien reunaa. Mikä siinä on niin vaikeeta??!
Vierailija kirjoitti:
Jalankulkijat väärällä puolella kevyen liikenteen väylää ja väärällä puolella maantien reunaa. Mikä siinä on niin vaikeeta??!
Mä en pysty kävelemään maantiellä niin että auto tulee mua vastaan. Mua rupeaa huimaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska jalankulkijoilla ei ole väärää puolta, muuta kuin jos kevyen liikenteen väylällä on erikseen pyörä- ja jalankulkukaistat.
Iltapäivälehtien jutut, jossa joka ikisessä pitää olla joku video pyörimässä, vaikkei niillä välttämättä ole edes mitään tekemistä koko uutisen kanssa.
Töniminen kaupan kassajonossa. Jollain hirveä kiire ja pakko päästä laittaa niitä tavaroita siihen hihnalle, vaikka edellinen vielä laittaa niitä tavaroita alkupään hihnalle.
Vierailija kirjoitti:
tamppoonit
Kirjoitustaidottomuus keskustelupalstoilla.
Kun aina jos on kiire jonnekin, joku ajaa mateluvauhtia edessä, yleensä keskustassa. Myös ajotyyli, jossa edellä ajava nostaa vauhtia aina, kun olisi hyvä ohituspaikka ja hiljentää taas sitten, kun ohitus ei ole enää mahdollista vastaantulevan liikenteen vuoksi.
Ihmiset jotka eivät osaa tai halua keskustella vaan julistavat oman "totuutensa" ilmoille ja sulkevat korvansa.
Kun yrität olla nopee ja kaikki menee päin v****a.
Yhdistelmä
Itsepäisyys + äärimmäinen tyhmyys
Kaikenlaiset pummaajat, oli kyse kyydistä, rahasta, tupakasta mistä vaan.
Isotissiset, huutavat, maksulliset tietokilpailujen vetäjät päivällä televisiossa.
Öisin parvekkeella ketjupolttavat ihmiset.
Alinopeutta motarin vasemmalla kaistalla nysvääminen.
Se että jos joku päänkatkoja uhkailee väkivaltaisesti minua olemattomalla agressiolla kotonani.
Ihmiset, jotka eivät osaa käyttää lainausta AV:lla.