Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottavaa käytöstä junissa ja busseissa

Vierailija
28.08.2018 |

Että mua inhottaa nää kanssamatkustajat, jotka eivät junassa tai bussissa jaksa istua, vaan vääntävät itsensä enemmän tai vähemmän makuuasentoon kahdelle tuolille. Luulisi aikuisen ihmisen jaksavan istua normaalisti muutaman tunnin ajan, mutta näitä velttoilijoita näkee yhä enemmän ja enemmän, nuoria ja keski-ikäisiäkin. Nytkin tuossa käytävän toisella puolella yksi väänsi itsensä makaamaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää on myös matkustaa ja nähdä muiden räpläävän kännykkäänsä, kun joku heistä kuitenkin naputtelee palstoille valitusviestejä kanssamatkustajistaan. Että ei se omakaan käytöksesi paljon suloisempaa ole, ap.

Vierailija
2/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä teen junassa töitä ja kirjoitan tämänkin tietokoneella aikani kuluksi. Kännykkää en räplää, koska en omista älypuhelinta. Käytän kännykkääni vain puhumiseen, ja harvoin soitan junista ja silloinkin mieluiten puhelukopista. Mutta ihmettelen siis tuotakin 40+-ikäistä naista, joka ei jaksa istua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Tuollainen on toki törkeää, jos juna on täynnä eikä makoilija viitsi ylimääräistä paikkaa vapauttaa. Muuten en ihan komppaa.

Mua ärsyttää ne, joiden on pakko rynniä junan ovien eteen ja sisään junaan ennen kuin edelliset matkustajat ovat päässeet pois. Ja junaa odottavat matkustavat, jotka jäävät ruuhka-aikaan odottamaan junaa rappusiin tehden pullonkaulasta entistä tiukemman.

Vierailija
4/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiähän ne on

Vierailija
5/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää työiltaa

Vierailija
6/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vit uttaa ihmiset, jotka soittaa niitä paskabiisejään kaiuttimista.

Ne vi tun napit päähän ja äkkiä.

Vierailija
7/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos junassa tai bussissa on tilaa eikä makailijan takia kenekään tarvitse seisoa niin en kyllä ymmärrä mikä siinä niin ärsyttää missä asennossa kukakin matkansa haluaa viettää.

Vierailija
8/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy sanoa näin nuorena naisena, että jos junassa ei oo ruuhkaa eikä kukaan istu vieressä niin kyllä mä veltostelen 😃 mutta on mulla sentäs sen verran käytöstapoja, että annan kyllä tilaa jos joku tulee viereen tai eteen istuu!

Vierailija
9/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi se, miten ventovieraalle vierustoverille tuputetaan omaa juttuseuraa, kyllä luulisi muutaman tunnin osaavan istua hiljaa. Kyllä ärsyttää suomalaista.

Vierailija
10/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei oikeastaan liity niin matkustajiin, ymmärrän että nykyään yksi jos toinenkin haluaa matkan aikana käyttää älylaitteita, mutta... miksi ihmeessä niiden näyttöruuduiksi ei voida kehittää materiaalia, joka ei heijasta valoa kuin mikäkin peili! Ärsyttää, kun muiden matkustajien näytöiltä heijastuvat auringonsäteet suoraan silmiin. Ja muutenkin, olisiko mahdotonta kehittää sellainen tekniikka, että silmänurkassani ei vilkkuisi se, mitä vieruskaveri pelaa tai facebookista selaa tai luottamuksellisia työasioitaan siinä matkalla hoitaa? Tai se elokuva, jota hän katselee, ja joka ei minua kiinnosta pätkän vertaa.

No, ehkä voisin itse kiinnittää silmälasieni sankoihin laput, jotka estävät näkemästä sivuille.

Vierailija
11/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten vit uttaa ihmiset, jotka soittaa niitä paskabiisejään kaiuttimista.

Ne vi tun napit päähän ja äkkiä.

Olisi edes paskabiisi, mutta kun se on ipana, joka pelaa jotain levotonta mökäpeliä KLINK - PRRR - RÄKS RÄKS - PLOMM...

Vierailija
12/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se istuin on tietysti pakko läväyttää mitään kysymättä takana istuvan naamalle. Pääasia että itsellä on mukava olla.

Vierailija
13/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa ulkomaanlennolta ja vielä viimeiset 7h kotimatkaa junassa jäljellä, saattaa hiukan väsyttää iästä riippumatta.