Isä täyttää 70v
Mitä lahjaksi? Emme ole kovin läheisiä vaikka tekemisissä olemme.Sitä ei kiinnosta mitkään jutut,ei harrasta mitään,ei lue tai katso muuta kuin urheilua ja autourheilua.Ei varsinaisesti välitä mistään. Ei aio juhlia,karkaa yksin johonki reissuun.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Nuhteeton kirjoitti:
Retkeilijä kirjoitti:
Anna semmoinen joka sään selviytymispakkaus:
- kynsiviila
- paperinarua
- vanha 25 markan hopeakolikko
- purkki säilöttyä hirvenlihaa
- hyvä kirja, esimerkiksi ”Alastalon salissa”
- maapähkinöitä
- tulehduskipulääkettä ja laastaria
- kompassiTämä lahja on täysin sopimaton. Se on SAIRAS ja ruokoton. Kuinka voit ehdottaa vanhalle isälle jotain näin typerää ?
Minusta tuollainen selviytymispakkaus on hyvä lahja esimerkiksi luonnossa liikkujalle. Retkeilijän idea on ihan kiva.
No minä en ollut tuo vastaaja eli ap mutta ei tuo kyllä minun isälle sopisikaan kun ei lue eikä retkeile eikä tee mitään kynsiviilalla ja hirvenlihaa ja muutakin riistaa saa muutenkin tarvittaessa. Kuten alussa sanoin isä ei harrasta mitään eikä sitä kiinnosta mikään. Ja mistään muistojutuista ei välitä.
Vierailija kirjoitti:
Kylpylälahjakortti, siihen vaikka hieronta vielä.
Juuri,ei sitä kiinnosta.Ei tykkää käydä julkisissa paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuhteeton kirjoitti:
Retkeilijä kirjoitti:
Anna semmoinen joka sään selviytymispakkaus:
- kynsiviila
- paperinarua
- vanha 25 markan hopeakolikko
- purkki säilöttyä hirvenlihaa
- hyvä kirja, esimerkiksi ”Alastalon salissa”
- maapähkinöitä
- tulehduskipulääkettä ja laastaria
- kompassiTämä lahja on täysin sopimaton. Se on SAIRAS ja ruokoton. Kuinka voit ehdottaa vanhalle isälle jotain näin typerää ?
Minusta tuollainen selviytymispakkaus on hyvä lahja esimerkiksi luonnossa liikkujalle. Retkeilijän idea on ihan kiva.
No minä en ollut tuo vastaaja eli ap mutta ei tuo kyllä minun isälle sopisikaan kun ei lue eikä retkeile eikä tee mitään kynsiviilalla ja hirvenlihaa ja muutakin riistaa saa muutenkin tarvittaessa. Kuten alussa sanoin isä ei harrasta mitään eikä sitä kiinnosta mikään. Ja mistään muistojutuista ei välitä.
Tuo pakkaus vaikuttaa kyllä hyvältä perussetiltä. Jos vielä lisäisit sihen palan hiivaa, termospullon ja muutamia pyykkipoikia, niin sillähän pärjäisi maailman tappiin.
Hierontalahjakorttia tulin itsekin ehdottamaan, mutta en näköjään ollut ensimmäinen.
Miehuuspakkaus.
Eli tukeva pahvilaatikko mielellään miehekkäällä värityksellä/kuosilla. Sinne sisään kaikenlaista pientä, mitä hän voisi tarvita, kuten sukat, kalsarit ja suihkugeeli. Mukaan lenkkimakkarapaketti, pari pulloa jotain erikoisolutta ja pullo kossua tms. johon teet ns. reseptietiketin lääkepullon tyylisesti; eli isän nimi, hetu ja "lääkkeen" käyttöohjeet (mitallinen tylsyyteen, liikaan reippauteen, v*tutukseen, hyvään tuuleen, surumielisyyteen, iloon jne.) Keksi itse lisää. "Lääkemitaksi" voit hankkia joko alkoholimitan tai snapsilasin. Hanki laatikkoon vielä vaikka paketillinen kahvia ja jonkun Urheilulehden irtonumero. Virkkaa vielä sinne antennipipo, jotta hän voi vastaanottaa viestejä muilta maskuliineilta.
Tällaisen minä tein omalle isälleni kerran synttärilahjaksi ja hän tykkäsi kovasti. Ainakin naureskeli sitä tutkiessaan, pisti antennipipon päähänsä ja päätti heti ottaa mitallisen hyväntuulisuuteen...😁
Onkohan meillä sama isä=) erona vaan että mun isä on jo maalla ryypiskelemässä 70v synttärit parin kk:n päästä ja hirvenlihaa ei saa ellei metsästysporukka ammu sitä sen mettään. Lahjaa kans mietin mutta kun ei lähe mihinkään ja tuntuu kaikkea jo olevan=(
Veisin formuloita kattomaan kun ei ole matkat(ainakaan omatoimi) niin kauhen kalliita enää.
Terapiasessio. Normaalilta ei kuulosta että terve tuonikäinen leikkii kuollutta?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan meillä sama isä=) erona vaan että mun isä on jo maalla ryypiskelemässä 70v synttärit parin kk:n päästä ja hirvenlihaa ei saa ellei metsästysporukka ammu sitä sen mettään. Lahjaa kans mietin mutta kun ei lähe mihinkään ja tuntuu kaikkea jo olevan=(
Niin siis ammu sitä hirveä mettään ei isää.;)
Älkää ehdotelko alkoholia kun sitä ei sille hankita!Itse hankkii piilopullonsa ja lähtee kotitönölle yksin aina ryyppäämään.
Ehkä haluaa ollakkin yksin? Viekää sinne tönölle etukäteen hyvät sapuskat ja antaa ukon möllöttää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haluaa ollakkin yksin? Viekää sinne tönölle etukäteen hyvät sapuskat ja antaa ukon möllöttää.
No yksin haluaakin olla (jotta saa pämpätä)ja saakin olla mutta kai sitä jotain lahjaa silti....eipä sinne tönölle viedä mitään etukäteen kun sinne on 700km.
Kylpylälahjakortti, siihen vaikka hieronta vielä.