meillä sama "ongelma"
Meillä myös noita H&M:n 86/92cm pikkareita mutta ne on minusta huonoja, tehty vaipanpäälle sopiviksi !
Mulla on muutamat retromaiset froteiset pikkarit (hitto en muista merkkiä) jotka tilasin ja ne istuivat tosin hyvin tytölle joka pitää vielä 80-86cm vaatteita, tein itse sitten niitä matkien lisää.
täälläkin kaipaisin lisää hyvin istuvista pienistä pikkareista vinkkejä, ei tosiaan H&M:n VAIPALLE sopivia kun meillä tyttö on vaipaton ja siksi juuri pikkarit käytössä.
tuusis + 4 muxua ja viides tulossa
Kommentit (4)
..myös normipikkareita kokoa 86/92. Samoin ihan vaikka Prismasta löytyy 90cm pikkareita (pientä kokoa minusta), samoin KappAhl'sta.
Onkohan meillä sitten varsin isopyllyinen 2v, kun meillä siis juuri noita H&M:n 86/92cm pikkareita pidetään, ja ilman vaippaa luonnollisesti :-). Ja hyvin istuvat.
Nyt 1v1kk käyttää noita ja esikoinen aikoinaan 1v2kk jätti päivävaipat pois ja käytti kans noita "vaippapikkareita". Ja siis oli tuolloin 9kg ja 72cm.
Minusta nuo h&m:n pikkarit on kivoja kun on joustavat ja trikoiset(?). Jotkut KappAhlin pikkuhousut oli sellaista jäykkää puuvilla ja tosi matalaa mallia eikä tyttö sitten halunnut niitä käyttää.
tää mun kone tekee uuden aloituksen vaikka kirjoitin tämänkin omasta mielestäni tyylibloginsarin "alle".
Noh mä en ole edes tajunnut että niitä 86/92cm pikkareita on kahdenlaisia, valitin tätä kassallakin eivätkä mulle sanoneet mitään, mun pitääkin mennä katsomaan niitä tavallisia ei vaipanpäälle tulevia.
Joo, kyllähän ne pysyy meilläkin jalassa tytöllä, mutta kyllä ne "lörpöttää".
kiitos vinkistä niin minäkin tajuan hakea oikeanlaisia pikkareita ensi kerralla :) Meillä Julianna oli 2,5v kun oppi kuivaksi mutta jo 11-12kg silloin niin ne mitä ostinkaan olivat ihan sopivia, tuo Josefina on vaan tosiaan 1v veljensä kokoinen, pidempi ja hoikempi kyllä ja hänellä tajusin vasta tän "ongelmaksi", vaikkakin pieneksi sellaiseksi :)
terkuin tuusis leffasta kotiutuuneen (muuten olen aamuvirkku) + 4 lasta ja viide tulossa 11/08
Onkohan meillä sitten varsin isopyllyinen 2v, kun meillä siis juuri noita H&M:n 86/92cm pikkareita pidetään, ja ilman vaippaa luonnollisesti :-). Ja hyvin istuvat.