Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aina käy näin! Mies säätää eksänsä kanssa

Tampereentyttö
28.08.2018 |

Löysin kivan miehen alkukesästä, jonka seurassa oli mukavaa ja jonka kanssa alkoi kehkeytymäänkin jotain. Mies oli eronnut joitakin kuukausia aikaisemmin eksästään ja muutti juuri omilleen.

No, nyt miehen eksä onkin tullut jollain tapaa takaisin kuvioihin, vaikka ensin tämän miehen jätti. Aion nyt suosiolla itse poistua takavasemmalle, mutta harmittaa, että aina käy näin.

Mies ei ole suoraan minulle sanonut tästä mitään, mutta aistin hänen käytöksestään että nyt on asiat ”sekaisin” ja tutun kautta kuulin, että eksänsä kanssa pyörinyt lähiaikoina..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vetäydy ihmeessä. Jos mies on kiinnostunut sinusta, niin ei anna sinun karata (ja jättää exän rauhaan).

Vierailija
2/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla et ala tapailemaan ketään miestä, jonka erosta ei ole jo kunnolla aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut joitain kuukausia sitten ja muutti vasta omilleen? Eli asunut exänsä kanssa vaikka eronneet?

Unohda koko tyyppi.

Vierailija
4/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko mun miehestä? Asumuserossa helmikuusta asti, mutta on vannonut, ettei tapaile ketään, koska olen sanonut, etten seksiä hänen kanssaan enää harrasta, jos elämässään on muita naisia mun lisäksi.

Vierailija
5/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo *ittu, onkin järkevää harrastaa seksiä vaikka ollaan asumuserossa. Lapset!!!

Vierailija
6/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vanha suola vaan janottaa, ja onhan se jo entuudestaan tuttu, ehkä on jäänyt joku positiivinen muistijälki

Vierailija
7/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku haluaa harrastaa seksiä eksänsä kanssa? En keksi muuta kuin että jätetty tahtoo seksiä kun toivoo sillä vielä yhteenpaluuta, ja jättäjä antaa säälistä kun toivoo erosta tulevan helpomman niin.

Vierailija
8/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista miehistä naiset kiinnostuvat ja meanwhile ikisinkkumiehet ei saa edes tilaisuutta tapailuun.

Vierailija
9/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiPollari kirjoitti:

Joo *ittu, onkin järkevää harrastaa seksiä vaikka ollaan asumuserossa. Lapset!!!

Joo sori, mutta ei ne lapset siinä mukana ole.

Tuttu kumppani, niin kauan kuin pysytään vain toistemme kanssa intiimeinä ei riskiä taudeista, sovitaan yhteen fyysisesti. Henkinen puoli mättää, isketään liikaa kipinää yhdessä.

Lapset eivät tiedä.

Vierailija
10/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se mies ja anna säätää jos kerran exän perään haikailee. Itselläni aikoinaan kaksi lupaavasti alkanutta tapailusuhdetta ja yksi seurusteluksi jo edennyt suhde on päättynyt exän perään haikailun takia. Kaksi noista miehistä palasi välittömästi juttumme päättymisen jälkeen yhteen exänsä kanssa ja kyllähän se vitutti, kun tiesi olleensa vain jonkinlainen laastari.

Vierailija
11/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sait tietää heti alkumetreillä. Unohda nyt koko tyyppi ja keskity omaan elämääsi, jolla on tarjota parempaakin. Hyvää jatkoa!

Vierailija
12/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö mies, joka leikkii muiden tunteilla ja terveydellä.

Vierailija
13/13 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut sä olit rebound.