Kun pyysin miestä kertomaan itsestään, hän sanoi ensimmäisten lauseiden joukossa "No mä en ole ainakaan ikinä lyönyt naista"
Kertoi ensin harrastukset, työpaikan ja muuta sellaista. Sitten sanoi kysymättä tuon. Mielestäni outoa? Eikö ole itsestään selvyys että normaalisti ihminen ei lyö toisia?
Kommentit (8)
Itse yleensä treffeillä vakuutan deitilleni, että en ole raiskaamassa häntä
Run Forrest, run!
Noun sanoo mies jonka mielestä akkoja pitää hakata, ja nyt kun suuresta armosta itse ei sitä ole tehnyt, on se asia millä voi kehuskella.
Todennäköisesti väkivaltakodista. Väkivaltakodista olen itsekin, isäni hakkaama, ja tunnistan pienistä merkeistä ainakaikki naisten/lastenhakkaajat.
Vierailija kirjoitti:
Itse yleensä treffeillä vakuutan deitilleni, että en ole raiskaamassa häntä
Romanttinen tunnelmaa nostava kommentti!
Mitä isompi numero pitää tehdä jostain jutusta, mitä ei muka ikinä ikinä ikinä koskaan milloinkaan tekisi, niin sitä varmempi voit olla että, se just on houkuttelevaa.
Mitä raivoisammin, suuräänisemmin ja fanaattisemmpin ihminen jotain toista ihmisryhmää tai stereotyyppiä kohtaan taistelee ja tuomitsee sitä ylhäältä päin moralisoiden, niin sitä varmempi voit olla, että henkilö on itse täsmälleen samanlainen mistä toisia syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Run Forrest, run!
Noun sanoo mies jonka mielestä akkoja pitää hakata, ja nyt kun suuresta armosta itse ei sitä ole tehnyt, on se asia millä voi kehuskella.
Todennäköisesti väkivaltakodista. Väkivaltakodista olen itsekin, isäni hakkaama, ja tunnistan pienistä merkeistä ainakaikki naisten/lastenhakkaajat.
Miten naistenhakkaaja eroaa miestenhakkajasta?
Älä nyt yhen lauseen perusteella tuomitse.
Tuo saattoi tulla miehelle mieleen ihan sattumalta, siis jos jossain oli juuri ollut puhetta vastaavasta tai oli lukenut jonkun artikkelin aiheesta tms.
Mutta tarkkaile ihmeessä onko muuta väkivaltaisuuteen viittaavaa havaittavissa.
Mun exä sanoi noin monta kertaa (ei tosin alkuaikoina). Ei ikinä tehnyt mitään väkivaltaan päin viittaavaakaan, ja jostain syystä se tuntui olevan hänen mielestään kunniamaininnan arvoinen asia.
Omalta osaltani tutustuminen loppuisi tuohon. Tervepäinen ihminen ei tosiaankaan edes mieti tuollaisia.