Miten usein näet kavereitasi ja sukulaisiasi?
Niitä, jotka ei asu samassa taloudessa kuin sinä. Millainen elämäntilanteesi on muuten? Onko perhettä, töitä, opiskeluja, harrastuksia?
Kommentit (8)
Liian harvoin.. Kaikki tuttavani ovat kiireisiä, joten yhteistä aikaa on vaikea löytää, ellei tapaamisia sovita sata vuotta aikaisemmin.
Ikävöin sitä aikaa, kun opiskeluaikana laittoi yhden viestin päivällä, niin kaikki olivat koolla illalla.
Kavereita näen nykyään ehkä kerran kuussa tai kahdessa, sukulaisia ihmisestä riippuen kerran kuussa-kerran vuodessa. En kaipaa hirveästi ihmisten seuraa, olen tyytyväinen tähän. Asun poikaystävän kanssa joten sitä tulee tietysti nähtyä joka päivä. Olen työtön, ei ole erityisiä harrastuksia.
Kavereita ei ole. Sukulaisista mummoa näen 2-4 x vuodessa. Iskää ehkä kerran kuussa. Äitiä kerran kuussa. Veljeä kerran kuussa.
Millainen elämäntilanteesi on muuten? Yksin asun, töissä käyn.
Onko perhettä, töitä, opiskeluja, harrastuksia? Perhe äiti, iskä, veli. Töitä on. En opiskele. En harrasta mitään.
Tällä palstalla on varmaan paljon yksinäisiä. Tyydyttämässä seuranjanoaan.
Me asutaan kaukana suurimmasta osasta hyviä kavereita ja sukulaisia, joten harvemmin. Mulla ei ole sellaista, että voisin lähteä tuosta vain kahvittelemaan tai teatteriin jonkun ystävän kanssa. Täällä uudella paikkakunnalla tunnen kyllä ihmisiä, etenkin tästä naapurustosta (asumme maalla), mutta vaikka ovatkin tosi mukavia ja tulen monen kanssa hyvin juttuun, en koe heitä ihan samalla tavalla läheiseksi kuin vanhoja kavereitani.
Eniten näen naapurissa asuvaa äitiä ja tytärtä (tytär on 18), joiden kanssa käydään samalla tallilla. Olen muutenkin heidän kanssaan tekemisissä. Muutenkin näen eniten muita hevosihmisiä, kun käytän aika ison osan vapaa-ajastani hevoshommissa.
Kerran - pari kuussa. Työ ja pienet lapset imee kaiken energian.
Yhtä kaveria näen nykyään kerran viikossa, koska meillä on yhteinen harrastus. Vanhempiani ja veljeäni noin kerran - pari kuussa erikseen tai joskus samaan aikaan. Nyt kesällä olen käynyt toisen kaverini kanssa lenkillä parin viikon välein.
Muita sitten aika satunnaisesti vaihdellen muutaman kerran vuodessa tai joitain muutaman vuoden välein.
Yleensä kuitenkin kerran - muutaman kerran viikossa näen joitain perheen ulkopuolisia kavereita tai sukulaisia.
On 2 lasta ja mies, käyn töissä ja oma harrastus on kerta viikossa.