Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitto täysin ilman seksiä ja läheisyyttä koska mies ei halua

Kaisla
27.08.2018 |

Yli 15-vuotta yhdessä, pari lasta, olen pitänyt itsestäni huolta eli ei ole kiinni siitä, että ulkomuotoni olisi jotenkin muuttunut vuosien varrella. Näin on menty jo yli vuosi. Olen yrittänyt puhua, mutta ei auta. Mies on, niin kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös noin. Eu seksiä 2,5 vuoteen, ei suukkoja ei vierekkäin istumista sohvalla. Ei edes nukuttu yhdessä, kun mies nukkui sohvalla. Selitystä en saanut.

Rakastuin toiseen mieheen ja lähdin. Sitten tajusin, että exän rakkaus oli loppunut ajat sitten. Eihän muuten noi käyttäydytä. Olin kiltti kämppäkaveri vain ja huolehdin lapset.

Vierailija
2/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli myös noin. Eu seksiä 2,5 vuoteen, ei suukkoja ei vierekkäin istumista sohvalla. Ei edes nukuttu yhdessä, kun mies nukkui sohvalla. Selitystä en saanut.

Rakastuin toiseen mieheen ja lähdin. Sitten tajusin, että exän rakkaus oli loppunut ajat sitten. Eihän muuten noi käyttäydytä. Olin kiltti kämppäkaveri vain ja huolehdin lapset.

PETTURI KODINRIKKOJA

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PETTURI KODINRIKKOJA

Niin tietysti olin miehen mielesta :D No hälläkin oli uusi nainen jo kahden viikon kuluttua, joten siitäpä tiesin ettei tuo minua halunnut.

Vierailija
4/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehelläsi

a) erektio-ongelma eikä kehtaa siitä puhua / tehdä asialle jotain

b) toinen nainen

Vierailija
5/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero heti tänään.

Vierailija
6/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristäisiköhän avoin suhde miestäsi - ja myös yhteistä seksielämäänne? Meillä tämä ratkaisu toimi hyvin.

Vierailija
7/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi erotakaan, lapset ovat vielä melko pieniä ja viimeisiä vuosia lukuunottamatta suhteemme on ollut hyvä. Suuria ongelmia ei ole ollut, paitsi tämä läheisyyden puute on aika iso ongelma ainakin minulle. Se on tuonut mukaan myös kireyttä ja riitoja, joita ei ole aikaisemmin ollut. Läheisyyden puute on ainakin omalla kohdalla johtanut siihen, että olen joutunut tukahduttamaan tunteeni ja suhtaudun mieheeni nykyään kuin kämppikseen. En jaksa enää tulla torjutuksi, joten en enää itsekään yritä lähestyä.

ap

Vierailija
8/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Seksiä kyllä mutta ei rakastelua eikä läheisyyttä ole koskaan ollut pitkässä liitossa. Ei suukkoja. Varmaan siksi ihastuin toiseen. Mutta kaikki on vain kaukaista haavetta. Mitään en ole tehnyt ihastukseni eteen vaikka mieli tekee. Toinen ei älyä mitä kaipaan ja tarvitsen vaikka olen usein siitä puhunut.

Vierailija
9/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 50v mies ja täydellistä seksittömyyttä on nyt takana 9kk - ahdistaa. Kaipaan seksiä ja ymmärrän että myös minussa on syy vaikka vaimoni on se joka ei halua seksiä. Tiedän pitäisi jutella ja pitäisi kannustaa mutta asia on vaikea - varsinkin nyt seksittömyyden jälkeen. Vaimoni kokee keski-ikäisen vartalonsa epänaiselliseksi ja on muutenkin seksin suhteen pidättyväinen vaikka saakin seksin aikana orgasmeja niin paljon kun niitä jaksan hänelle antaa.

En tiedä mitä pitäisi tehdä (puhumisen lisäksi). Alan tuntea jo itsenikin muumioksi ilman läheisyyttä & seksiä ja mieleeni on alkanut hiipiä ajatuksia että jos se ei enää käytön puutteessa toimikaan yms.

Mitähän tässä pitäisi tehdä? OLen kyllä mielestäni ihan kelpo mies ja välitän vaimoni nautinnosta ja halusta, enkä tämän takia ole halunnutkaan häntä mitenkään painostaa.

Vierailija
10/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammankin vuoden jälkeen voi herätellä kuollutta seksielämää henkiin. (Puhun omasta kokemuksesta). Puhumisen lisäksi tulisi muistaa myös kuunnella mitä toinen sanoo ja varmistaa vielä onko käsittänyt toisen näkökulman oikein. Läheisyyttä voi olla ilman aktiivista seksiäkin, enkä nyt tarkoita pelkästään sohvalla istumista kylkikyljessä vaan pötköttelyä ilkosillaan.

Itsekin epäilin 40+ miehen kalun toimivuutta, mutta kyllä se toimii. Häiriötekijöitä arjessa kyllä on paljon. Stressi ja muu sellainen vie mieheltä halut. Nyt kun seksiä on edes silloin tällöin, niin taitaa tuo mies saada siitä minua enemmän irti. Olen yrittänyt tsempata omaa ajattelua ja laajentaa seksin merkitystä. En saa helposti orgasmia, joten en voi sitä mieheltä odottaa, joka innostuu seksiin vain hyvin harvoin.

N43

Vierailija
11/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisla kirjoitti:

Yli 15-vuotta yhdessä, pari lasta, olen pitänyt itsestäni huolta eli ei ole kiinni siitä, että ulkomuotoni olisi jotenkin muuttunut vuosien varrella. Näin on menty jo yli vuosi. Olen yrittänyt puhua, mutta ei auta. Mies on, niin kuin ei mitään olisi tapahtunut.

15 vuotta, ei 15-vuotta.

Laita hemmo vaihtoon, elämää on turha tuhlata kämppikseen jos itse haluaa jotain muuta. Sama neuvo kaikille puutteenalaisille.

Vierailija
12/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme sairas sika tuo AP. Eikö mikään muu kuin kul*i kiinnosta miehesäsi? Jos mies ei pane, niin hän on ihan turha? 

Ps. Näin ainakin samasta asiasta valittaville miehille todetaan.

Vierailija
13/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PETTURI KODINRIKKOJA

Niin tietysti olin miehen mielesta :D No hälläkin oli uusi nainen jo kahden viikon kuluttua, joten siitäpä tiesin ettei tuo minua halunnut.

Niin, että kun nainen tekee noin, on asia ihan ok? Mutta toisinpäin se petturi on täysi sika. 

Vierailija
14/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vestöliiton tutkimuksen mukaan reilu puolet parisuhteessa olevista miehistä ja naisista kaipaa enemmän seksiä. Eli valtaosalla parin valinta on mennyt päin prinkkalaa.

Vierailija
15/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Mistä löydätte miehiä, jotka ei halua seksiä? Minua ei seksi kiinnosta enää yhtään. Säälistä annan kerta viikkoon, mutten saa siitä yhtään mitään, en ole edes kiihottunut. Mies osaa kyllä hommat, mutta ei se tekniikka ja taito auta, kun mä en "päässäni" pääse vireeseen, kun oon niin lopenkyllästynyt koko touhuun.

N37

Vierailija
16/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessani seksin puute oli kyllä kärkipäässä, ja se teki ongelmia parisuhteen muihinkin osa-alueisiin. Ja se ongelma ei toden totta korjaantunut millään laihduttamisella, laittautumisella, yhteisellä parisuhdeajalla tai "hyvillä kausilla", vaan itse asiassa korjausyritykset vain lisäsivät molemminpuolista ahdistusta: minä ahdistuin, kun mikään, tai oikeammin sanottuna minä en riittänyt, ja toinen ahdistui siitä, ettei saanut koskaan olla rauhassa. Neuvo jättää seksi hetkeksi täysin ja keskittyä ihan vain muihin asioihin johti siihen, että seksiä ei ollut puoleen vuoteen lainkaan. Lopulta tilanne oli se, että kun seksiä oli, se ahdisti molempia, kumpikaan ei todennäköisesti saanut siitä mitään, ja jäljelle jäi vain oma riittämättömyys. 

Tietenkin suhteessa sinnitteli, kun toista rakasti, ja halusi uskoa, että kyllä se asia vielä korjaantuu. Ja kun ei korjaantunut, niin sitten halusi uskoa, että ehkä minä totun siihen, ettei toinen vain halua minua. Ja tuossa koko ketjussa olisi ollut jo monen monta vaihetta, jolloin olisi voinut istua keskustelemaan tai hakemaan ulkopuolista apua, koska tuossa vaiheessa on jo niin rikki, ettei asioita saada kerta kaikkiaan enää korjattua. Ja kun ne arvet voivat jäädä pitkälle seuraaviinkiin suhteisiin. Eli minun vinkkini: jos asia on nyt ongelma, se tulee olemaan tuplasti pahempi ongelma tulevaisuudessa ilman keskustelua ja mahdollisesti keskusteluapua. Ja kannattaa aivan oikeasti puntaroida sitä, riittääkö sinulle oikeasti tällainen tilanne vaikka viiden vuoden kuluttua.

Vierailija
17/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vain, ettei ulkomuotosi vaikuttaisi. Nyrkkikyllikki on eroottisempi kuin susiruma akka.

Vierailija
18/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vieraisiin, ei se ole pettämistä, jos miehesi pihtaa; luultavasti ukko on vain tyytyväinen, kun vaimo saa haluamaansa muualta, eikä itse tarvi miettiä, pitäisikö velvollisuudesta antaa

Vierailija
19/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PETTURI KODINRIKKOJA

Niin, että kun nainen tekee noin, on asia ihan ok? Mutta toisinpäin se petturi on täysi sika. 

Eiköhän tuossa ole molemmat niitä petturisikoja. Vai mitä muka oikeasti sanottaisiin tilanteessa, että nainen on ominpäin muuttanut vuosiksi sohvalle nukkumaan ja miehen lopulta lähtiessä bongaa kahden viikon sisään uuden heilan? Kenellekään ei tule mieleen, että ehkä se heila oli valmiiksi katsottu ja todennäköinen syy tuohon parin vuoden pihtaamiseen..?

Vierailija
20/22 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PETTURI KODINRIKKOJA

Eiköhän tuossa ole molemmat niitä petturisikoja. Vai mitä muka oikeasti sanottaisiin tilanteessa, että nainen on ominpäin muuttanut vuosiksi sohvalle nukkumaan ja miehen lopulta lähtiessä bongaa kahden viikon sisään uuden heilan? Kenellekään ei tule mieleen, että ehkä se heila oli valmiiksi katsottu ja todennäköinen syy tuohon parin vuoden pihtaamiseen..?

Petturisikoja ei oltu kumpikaan. Tietysti reilua mieheltä olisi ollut suoraan sanoa ettei rakasta minua enää.

Rakastuin toiseen, kun mies teki sanoin ja teoin selväksi ettei kiinnosta minun seura. Rakastumiselleni en mitään voinut eikä ollut mitään syytäkään. Miksi jäädä huonoon suhteeseen? Onneksi kaikki se paska on takana päin. Ex saa nukkua uuden naisensa sohvalla vai missä nukkuukaan.

Erosta on aikaa ja wlänä on upeaa. Itskettää ihan ajatuskin, ettävielä olisin aviossa exän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän