Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä sosiaalityöntekijöistä

Vierailija
27.08.2018 |

Tekevät bisnestä nykyään. Koska töitä riittää, niin ovat ylpistyneet vaikka älli ei siihen riitä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijänä taas en voi ymmärtää näitä elämänsä tahallaan sössiviä. Luuletko, että ketään oikeasti huvittaa käydä aikuisten ihmisten ovien takana koputtelemassa ja saada ilmoituksia taas jostain itsetuhoisesta tai hyödyttömästä tukien varassa elävästä? Sossukin tekisi mieluummin jotain vähän rakentavampaa ja hyödyllisempää työtä. Jos oikeasti olet saanut sossut perääsi, niin kannattaa katsoa peiliin...

Itse pätkäisisin tuet kaikilta näiltä makoilijoilta. Ehkä sitten motivaatio tehdä jotain järkevää kasvaisi. Ei hirmuisesti kiinnosta maksaa 30% veroja palkasta ja katsoa, kuinka toiset laiskottelevat niistä maksettujen tukien varassa. Suomessa kaikilla on mahdollisuus tehdä jotain järkevää. Ei mitään syytä vain makoilla ja olla hyödytön.

Vierailija
22/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalityöntekijänä taas en voi ymmärtää näitä elämänsä tahallaan sössiviä. Luuletko, että ketään oikeasti huvittaa käydä aikuisten ihmisten ovien takana koputtelemassa ja saada ilmoituksia taas jostain itsetuhoisesta tai hyödyttömästä tukien varassa elävästä? Sossukin tekisi mieluummin jotain vähän rakentavampaa ja hyödyllisempää työtä. Jos oikeasti olet saanut sossut perääsi, niin kannattaa katsoa peiliin...

Itse pätkäisisin tuet kaikilta näiltä makoilijoilta. Ehkä sitten motivaatio tehdä jotain järkevää kasvaisi. Ei hirmuisesti kiinnosta maksaa 30% veroja palkasta ja katsoa, kuinka toiset laiskottelevat niistä maksettujen tukien varassa. Suomessa kaikilla on mahdollisuus tehdä jotain järkevää. Ei mitään syytä vain makoilla ja olla hyödytön.

Toisilla on ihan käsittämätön kyky sössiä kerta toisensa jälkeen. Ihan turhaan näille rahaa kannetaan, kun ei se nosta näitä jaloilleen. Menee hetki ja taas on pörrää ilman kämppää tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä katkaiset minun "tuet" olen eläkkeellä. Ja olen pyytänyt apua mutta en vainoamista! Toisaalta jos sinä et kävisi ihmisten ovien takana tai olisi olevinaan auttava sinulla ei olisi töitä. Ja jokainenhan meistä voi tai siis teistä terveistä voi vaihtaa sitä ammattia? Kyllä tiedostavan omaavani elämänhallinnan ongelmia...  :D