Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä sosiaalityöntekijöistä

Vierailija
27.08.2018 |

Tekevät bisnestä nykyään. Koska töitä riittää, niin ovat ylpistyneet vaikka älli ei siihen riitä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myöskään pidä sosiaalityöntekijöistä tai sairaanhoitajista/lääkäreistä. Ok olen viiltänyt ranteeni auki pari kertaa plus ottanut lääkkeitä marevania hieman yli :D Niin nyt en pääse heistä eroon kun kuulemma olen itsetuhoinen ! :D

Vierailija
2/23 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en myöskään pidä sosiaalityöntekijöistä tai sairaanhoitajista/lääkäreistä. Ok olen viiltänyt ranteeni auki pari kertaa plus ottanut lääkkeitä marevania hieman yli :D Niin nyt en pääse heistä eroon kun kuulemma olen itsetuhoinen ! :D

Moi! Mä pidän lääkäreistä. t, ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vainoamista se on ei mitään muuta. Huomaa miten tällä palstalla on sossujen ym. sh mielistelijöitä.

Vierailija
4/23 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekevät bisnestä nykyään. Koska töitä riittää, niin ovat ylpistyneet vaikka älli ei siihen riitä.

Vasemmistoliitto on vastustanut lastensuojelubisnestä!

Kepu ei.

Vierailija
5/23 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi! Mä pidän lääkäreistä. t, ap

No et pidä kun lääkäri sairaanhoitajan kanssa plus poliisi tulee sun kotiin kyselemään mikä vointi on ja pitäskö lähteä päivystykseen?  Kuulemma kun minuun ei ole yhteyttä saatu ja ihmiset on huolissaan. :D  No sitten päivystykseen ja tarkkailuun.  Hemmetin paskat!

Vierailija
6/23 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se reilua miksi vainotaan minua! Joo olen sairaalassa ollut aika monta kertaa mutta aina syynä lääkäri tai joku sosiaalialan ihminen kun olevinaan minä en kykene omaan elämääni ilman valvontaa. Ok olen viillellyt ottanut lääkkeitä hieman yli :D ja juossut talon katolla poliisia pakoon. Mutta miksi minua vainotaan!? :(

Vierailija
7/23 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? :(

Vierailija
8/23 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska olet selkeästi avun tarpeessa, mutta et sitä itse näköjään ymmärrä.

Vierailija
9/23 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko hieman lisää niistä bisnesvaihtoehdoista? Itse saan ainoastaan kerran kuukaudessa palkan (vaatimattoman) niinkuin muutkin kunnan piiat.

Vierailija
10/23 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä sossun asiakkaista.

Vierailija
11/23 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska olet selkeästi avun tarpeessa, mutta et sitä itse näköjään ymmärrä.

Miksi sitten minua kiusataan ei auteta?!  :( Jotain ihme kotikäyntejä ja puhaltamisia sekä huumetestejä! 

Vierailija
12/23 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työssä terveysasemalla, jossa samassa rakennuksessa oli sosiaalitoimisto (ennen integroitumista Kelaan).

Kiinnitin huomiota siihen, että he kävivät paljon tupakalla. Lihavia, ryttynaamaisia naisia. Itseään vanhemman näköisiä.

Toki terveydenhuollossakin on tupakoijia ja muutamia ylipainoisia. Mutta tuo sossujen peruskatkeruus jäi jotenkin mieleen.

Vierailija
13/23 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin päivystyksessä kun otin rauhoittavia sekä panacodeja alkon kanssa. No mitä sitten 3 vuorokautta sairaalassa ja lääkkeet kiellettiin! Ei ole ihan reilua peliä tollainen! Keskustelut sitten sosiaalityöntekijöiden kanssa kun minulla on kuulemma ongelma! Joo niin on sosiaalityöntekijät, sairaanhoitajat ja lääkärit!

Vierailija
14/23 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä yleistystä kerrakseen, montahan sossua, sairaanhoitajaa yms. edes tunnet...😂

Vierailija
15/23 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä yleistystä kerrakseen, montahan sossua, sairaanhoitajaa yms. edes tunnet...😂

En minä heitä tunnekkaan koska en halua kuin heidän työnsä on vaan aiheuttaa ongelmia. Niin sairaalan sosiaalityöntekijät, sairaanhoitajat, lääkärit! Lisäksi kaupungin sosiaalityöntekijät ahdistelee minua! En sano paikkuntaa koska sitten saan koko lauman perääni!

Vierailija
16/23 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihmiset alapeukuttaa kun eivät itse ole joutuneet vainon kohteeksi! :D  Kyllä se teiän kohdalle vielä sattuu kun vainotaan!

Vierailija
17/23 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin työssä terveysasemalla, jossa samassa rakennuksessa oli sosiaalitoimisto (ennen integroitumista Kelaan).

Kiinnitin huomiota siihen, että he kävivät paljon tupakalla. Lihavia, ryttynaamaisia naisia. Itseään vanhemman näköisiä.

Toki terveydenhuollossakin on tupakoijia ja muutamia ylipainoisia. Mutta tuo sossujen peruskatkeruus jäi jotenkin mieleen.

LOL.

Olen itse ollut sosiaalityöntekijänä muutaman vuoden, enkä ole vielä tähän päivään mennessä tavannut sellaista sossua kuka kävisi tupakkatauolla. 

Vierailija
18/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävi sosiaalityöntekijä taas mun luona! Juttelua ja sellaista paskaa!!! Kuulemma pitäisi soittaa viikonloppuna jos olo on paha ja hätänumeroon voi soittaa myös.... Eikä pidä juoda tai ottaa lääkkeitä tai viillellä kun minusta ollaan niin huolissaan.  :D

Vierailija
19/23 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän asiakkaistani jos ovat kunnon miehiä. Ahkeria kaikki ovat mutta eivät työllisty ihonvärinsä takia.

Vierailija
20/23 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän asiakkaistani jos ovat kunnon miehiä. Ahkeria kaikki ovat mutta eivät työllisty ihonvärinsä takia.

Valkoisen heteromiehen on vaikea nykyään saada töitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi