Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämäsi hektistä?

Vierailija
27.08.2018 |

Otsikossa se kysymys tulikin. Kertokaa koetteko elämänne hektiseksi ja jos koette niin miksi? Jos taas, ette koe nautitteko siitä ettei ole liikaa velvoitteita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ja se johtuu työstä ja sukulaisista, jotka järjestävät koko ajan jotain juhlia (valmistujaisia, rippijuhlia, häitä, hautajaisia, 30, 40, 50, 60, 70, 80 ja 90 vuotis synttäreitä. Puolet vuoden viikonlopuista menee noihin osallistumisissa. Kotia ja puutarhaa ei kerkee laittaa ollenkaan. Rahaakin palaa aivan tolkuttomasti lahjoihin yms.

Vierailija
2/4 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe. Vaihdoin juuri 4-päiväiseen työviikkoon. Matkustelen tosi paljon, mutta se on vapaa-ajan matkojen osalta vapaaehtoista, ja yleensä työmatkojenkin osalta mieluisaa. Hotelliöitä tullee kuukaudessa keskimäärin 10-15. Eli tavallaan olen "kiireinen" niin että kotona en paljoa aikaa vietä, mutta ei se kuitenkaan hektistä ole, koska vapaa-aikaa on 3/7 osaa viikosta. Ei lapsia, ei lemmikkejä, ei edes autoa josta huolehtia. Ja todellakin Nautin, suuresti :). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä elämässä tällä hetkellä ihan tarpeeksi hommaa! Olen pienten lasten äiti, työskentelen 11h työpäiviä arkena, omakotitalo ja piha vie hirveästi aikaa talvella on lumeluontia yms kesällä sitten jatkuvasti jotan nyppimistä ja syksyllä haravointia tms, koirat vie aikaa, aviomiestä, ystäviä ja sukulaisia pitäisi huomioida kaiken tämän päälle aloitin vielä opiskelut.

Tosin työstäni, lapsista, kodista, koirista, aviomiehistä, ystävistä ja muusta perheestä kyllä nautin eli pakkopullalta tämä elämä ei tunnu, vaikka onkin ehkä vähän liikaakin kaikkea ja moni sanonutkin ettei mun saappaissa haluaisi elää päivääkään.

Vierailija
4/4 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Elämä on helppoa. Helppoa ja hyvinpalkattua etätyötä, ei lapsia ja vain yksi säännöllinen harrastus yhtenä iltana viikossa. Elämä on sellaista, millaiseksi sen itse tekee.