Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että työllisyys on parantunut?

Vierailija
27.08.2018 |

Nyt on kuulemma nousukausi ja kaikki yritykset satsaa kasvuun ja lisävoimien palkkaamiseen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan palkaton työ on lisääntynyt.

Vierailija
2/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vale, emävale, tilasto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. 

Vierailija
4/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät liiketilat, konkurssit, leipäjonot, lisääntynyt asumistukiin menevä rahamäärä.

Mikä nousukausi?

Vierailija
5/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä uskon.

Vierailija
6/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä parantunut, mutta työehdot, palkka ja tunnit huonontuneet. 

Vierailija
7/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna työkkäri luokitteli minun työttömäksi kun minulla oli vain nollatuntisopimus (ja vain muutama työvuoro kuussa). Tänä vuonna säännöt kuulemma muuttuivat ja nyt he luokittelivat minut työssä olevaksi työnhakijaksi. Olin todella yllättynyt ja ihmettelin enkö nyt voi hakea esim. vuorotteluvapaan sijaisuuksia. Kuulemma niiden kohdalla laki taas yllättäen näkee minut työttömänä.

Hmm... on se mysteeri miksi tilastojen mukaan työttömyys on vähentynyt.

Vierailija
8/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaistyön käyttö on vain lisääntynyt. Tilastoja viilataan niin, että näyttää sitä että olisi muka nousukausi .

Vierailija
9/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla alallani ainakaan ei ole nousukausi.

Vierailija
10/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla alallani kivijalkakaupat loppuu. Itse olen irtisanottu, koska liike lopettaa. Eli en usko.

Vierailija
11/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 tuntia/kk on kuulemma tehnyt musta tilastollisesti työllisen. Työkkäris asioidessani olen kuitenkin patalaiska työtön. Tämä 18h/kk, minimipalkalla on ollu mulla 4 vuotta. Enempää ei ole järkevää tehdä, koska kelan kanssa tulee ongelmia ja vievät silmän silmästä.

Vierailija
12/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on parantunut, se alkoi jo 2016. Vajaa vuosi sitten kun jäin itse työttömäksi, niin työkkärin virkailija sanoi että kyllä on töitä enemmän kuin ennen, ja kyllä niitä tosiaan onkin, tosin ei mulle. Kyllä se riippuu paljon alasta ja alueesta mitä töitä on ja missä. Meidän paikkakunnalla on kyllä isot firmatkin palkanneet väkeä.

Vierailija
14/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen työ ilman muuta.

Oikea työ varmaan vieläkin huonommassa jamassa, kun ilmaiset työntekijät vievät oikeilta työntekijöiltä työt.

Ja puhelinmyyntityö yms. ei ole sellaista työtä, jota minä oikeaksi työksi kutsuisin. Provisiopalkalla aika hankala elää, vuokratöissä nollatuntisopimuksella vielä huonompi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä