Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako nuuskaus sinua

Vierailija
27.08.2018 |

Hyväksyisitkö jos kumppanisi käyttää nuuskaa? Parempi vai pahempi kuin tupakointi vai yhtä paha?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei ja vielä kerran ei, vaikka olisi muuten täydellinen kumppani niin homma kaatuisi nuuskaamiseen. Pakene ja pian.

Vierailija
2/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv... yhtä yököttäviä tapoja kumpikin. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi tupakointi nyt menisi mutta nuuskaaminen. Hyi. Etenkin naisilla se on todella karua.

Vierailija
4/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskamuikkunenko siellä kirjoittelee?

Vierailija
5/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaa. Oksettava tapa. Tupakointi on vain aavistuksen parempi vaihtoehto, mutta en sitäkään kumppaniltani hyväksyisi. 

Vierailija
6/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaammeja tupakoimme molemmat, ihan hyvin se näin menee. Nuuskapusuihin en tosin suostu.

Vierailija
7/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paha.

Miksi ihmeessä haluaisin miehen, joka tuhoaa hampaansa ja ikenensä ja aiheuttaa itselleen syövän?

Vierailija
8/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi siinä. En alkaisi millekkään.

Vierailija
9/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne voisi heittää roskikseen eikä kylvää kaduille.

Vierailija
10/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paha.

Miksi ihmeessä haluaisin miehen, joka tuhoaa hampaansa ja ikenensä ja aiheuttaa itselleen syövän?

Näin minäkin ajattelen. Yhden miehen jo menetin pitkälti huonojen elintapojensa vuoksi. Toista tahallaan terveyttänsä tuhoavaa ukkoa en ala katselemaan.

Vierailija
11/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista niille, jotka edelleen uskovat iltalehtien amerikkalaisia kuvia ja tutkimuksia siitä, kuinka jo ensimmäinen nuuskapussi aiheuttaa syövän ja kuoleman. Samantien.

Vierailija
12/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi nuuska ja rööki ku epäterveelliset meikit, irtoripset, kemikaalikynnet, lärvi-implantit, muovihuulet, itseruskettavat liuottimet. Ootte käveleviä myrkkykasoja. Rööki on sentään kasvi.

Vierailija
13/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi valittava minä tai nuuska. Molempia ei voi saada.

Vierailija
14/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaaminen ei sentään aiheuta muille haittoja, toisin kuin tupakointi. Mielestäni Suomessa pitäisi saada myydä nuuskaa vapaasti. Nyt verotulot menevät kaikki Ruotsiin. Tupakkaa voi kyllä vapaasti ostaa. Mikähän idea tässäkin järjestelyssä on aikoinaan ollut.

Vierailija
15/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Jostain syystä nuuska taitaa olla nuorison kesken joku kova juttu, ainakin nuorisotalon piha on täynnä käytettyjä nuuskapusseja. Ei mua muuten kiinnostais, mutta aamupäivisin samassa rakennuksessa ja pihalla on päiväkotilaisia ja iltapäivisin pieniä koululaisia iltapäiväkerhossa. Ällöttää ajatuskin, että ne päiväkodin taaperot poimivat kätösiinsä toisten suussa maanneita nuuskapusseja ja pahimmillaan laittavat vielä omaan suuhunsa saati nielaisee.

Vähä aiheen vierestä mutta kyllä näkisin nuuskaamisestakin olevan haittaa muille, varsinkin jos ei roskiaan laita asianmukaisesti roskikseen. Kyllä se vaan jotenkin ällöttää enemmän kuin tupakka, tupakkaahan ei sinänsä tungeta suuhun vaan käytetään vaan huulilla. Johtuisko ällötys osaksi siitä, että nuuskaamista näkee harvemmin?

Vierailija
16/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mies käyttää nuuskaa ja niin kauan kuin kohtelee mua yhtä kauniisti ja arvostavasti kuin nyt tekee ja saa mut tuntemaan itseni rakastetuksi ja hyväksi, niin nuuskalla ei ole meidän suhteessa mitään merkitystä. Ihan typerä kysymys.

Vierailija
17/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko olevasi jotain noin hienoa?

Vierailija
18/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen johtopäätös. Itse näen tuon valintatilanteen kannanottona nuuskankäyttöä vastaan. Ei tulisi mieleenkään, että nainen tuossa yrittäisi korostaa omaa itseään. 

Vierailija
19/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua nuuskankäyttö ehkä muuten haittaisi, mutta kuvottaa ajatus että pitäisi pussata nuuskaista suuta.

Vierailija
20/59 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se tuossa ole miehen tehtävä päättää kumpaa hän pitää hienompana. Tuota naista vai nuuskaa.