Kysymys alasti nukkuville...
Eikö teitä pelota, että pieru tulee yöllä lusikallisen kera?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään kaikkien pierujen mukana tulee paljon kakkendaalibakteereita lakanoihin, jos siinä ei ole alushousujen kangasta välissä.
No tämäkin.
Ei ole tullut tuo kauhuskenaario edes mieleen. Mua pelottaa alasti nukkumisessa se että keskellä yötä tulee palohälytys ja siinä sitä sitten värjöttelee kelteisillään pihalla...ei kovinkaan todennäköinen tilanne sekään
No ei pelota. Yhtälailla se märkä pieru varmaan alushousuistakin tulis läpi ja menisi petarin päällynenkin pesuun ihan kuin alastikin nukkuessa. Eipä ole vielä ikinä käynyt moista.
Olen vielä sen verran nuori enkä ole tunkenut hanuriini liian isoja objekteja säännöllisesti, joten sulkija ei falskaa.
Tuleeko aloittajalla kovinkin usein lusikallinen pyjaman housuihin?
Ruokavalioni on kunnossa, joten ei tule löysiä lusikallisia.
En ole kakkinut housuihini yli viiteenkymmeneen vuoteen. Jos niin alkaa jossain vaiheessa käydä, laitan kyllä sitten alushousut ja vaikka vaipat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut tuo kauhuskenaario edes mieleen. Mua pelottaa alasti nukkumisessa se että keskellä yötä tulee palohälytys ja siinä sitä sitten värjöttelee kelteisillään pihalla...ei kovinkaan todennäköinen tilanne sekään
Meidän talossa oli tulipalo viime vuonna. Vaatteet oli onneksi sängyn vieressä eikä pyykkikopassa kuten yleensä 😃 Siitä lähtien olenkin pitänyt jotain kylpytakkia aina sängyn vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossa oli tulipalo viime vuonna. Vaatteet oli onneksi sängyn vieressä eikä pyykkikopassa kuten yleensä 😃 Siitä lähtien olenkin pitänyt jotain kylpytakkia aina sängyn vieressä.
Meillä kanssa roikkuu kylpytakit/aamutakit makkarin naulakossa, joten äkkiä sen siitä kiskaisee päälleen, jos tarve yhtäkkiä iskee.
Mehustan lakanani kiihkeiden unien kastelemalla vatsainallani.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään kaikkien pierujen mukana tulee paljon kakkendaalibakteereita lakanoihin, jos siinä ei ole alushousujen kangasta välissä.
Anna-Leena Härkönen kirjoitti kerran, että muistakaa tytöt tuulettaa. Siksi en käytä yöllä pikkuhousuja.