Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästää irti ihastuksesta?

Vierailija
27.08.2018 |

Ollaan flirttailtu jo pitkään, suudeltukin. Viime viikonloppuna käytiin kuitenkin keskustelu siitä miten olosuhteet ei ole meidän puolellamme, täytyy antaa vaan olla. Järjellä ajateltuna tämä on ainoa vaihtoehto, mutta silti minua surettaa. Miten pystyn unohtamaan ja jatkamaan niinkuin ennenkin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olosuhteet ei ole puolellanne kannattaa käyttää tilanne hyväksi niin paljon kuin voi. Elämme vain kerran eikä tulevaisuutta voi ennustaa. 10v kuluttua saatat katua rajusti, että annoit olla.

Vierailija
2/8 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun se olisikin vaihtoehto, mutta tämä tapaus on oikeasti parasta jättää toteutumattomaksi unelmaksi. Ehkä jos silloin kymmenen vuoden kuluttua tapaamme uudestaan voi tilanne olla toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun se olisikin vaihtoehto, mutta tämä tapaus on oikeasti parasta jättää toteutumattomaksi unelmaksi. Ehkä jos silloin kymmenen vuoden kuluttua tapaamme uudestaan voi tilanne olla toinen.

Niin. Silloin toisella onkin jo puoliso ja tilanne on todellakin toinen.

Vierailija
4/8 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rasittaa tollaset ihmiset jotka kuvittelevat että toinen jää säästämään itseään toiselle vielä vuosiksi eikä jatka elämäänsä.

Vierailija
5/8 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene eteenpäin nyt! Tuo menee vain vaikeammaksi.

Itse jäin vuosiksi roikkumaan, välillä olen ollut jopa itsemurhan partaalla kun olen ollut niiiiin rakastunut. Jos kyseessä olisi oikea rakkaus, mitään esteitä ei olisi. Niin käy kuin on tarkoitettu.

Vierailija
6/8 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene eteenpäin nyt! Tuo menee vain vaikeammaksi.

Itse jäin vuosiksi roikkumaan, välillä olen ollut jopa itsemurhan partaalla kun olen ollut niiiiin rakastunut. Jos kyseessä olisi oikea rakkaus, mitään esteitä ei olisi. Niin käy kuin on tarkoitettu.

En nyt ihan allekirjoittasi tuota esteettömyyttä. Itsellä ja miehelläni oli paljon esteitä, mutta pääsimme niiden yli ja liittomme on todella luja ja kestänyt jo 15 vuotta

Vierailija
7/8 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Minä kanssa roikuin pari vuotta löysässä hirressä, sitten hän ilmoitti ettei ole tunteita. Meni kerrasta poikki kaikki pussailut, käsi kädessäkävelyt, reissut....en voi uskoa että hän teki kaiken tunteetta.

Sen jälkeen en ole paljoa nähnyt. Hänellä jo uusi. En halua. Maku meni.

Vierailija
8/8 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rasittaa tollaset ihmiset jotka kuvittelevat että toinen jää säästämään itseään toiselle vielä vuosiksi eikä jatka elämäänsä.

No en nyt kyllä todellakaan tarkoittanut noin. Enkö nimenomaan kysynyt että miten pääsen jatkamaan eteenpäin, ja totta kai toivon samaa toiselle osapuolelle. Kai sitä kuitenkin saa erotuskan ajatuksissaan lohduttautua sillä että ehkä joskus meidän tiet vielä kohtaa jos niin on tarkoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän