Saako Espoon kaupungin vuokra-asunnoissa polttaa tupakkaa sisällä
Kommentit (10)
Ei ainakaan uusissa asunnoissa, siis 2009 ja sen jälkeen rakennetuissa, se kirjataan ihan vuokrasopimukseen.
Vanhemmista taloista en tiedä.
Onko se asia josta voi valittaa isännöitsijälle?
Jos keittiössä olevan tuulettimen alla tupakoi, kulkeutuu se muihin asuntoihin eli ei saa.
Toivottavasti ei saa. Hyi h..... . Kuka voi muuttaa asuntoon jossa on tupakoitu?
Ei missään saa nykyisin polttaa sisällä, paitsi tietysti omassa omakotitalossaan.
Asunto jossa on tupakoitu, sen korjauskustannukset ovat n. 6000€. Ja sen maksaa KAIKKI asukkaat kohonneina vuokrina. On sekin käytäntö. Se joka siinä asunut ja tuprutellut, sen kuuluisi maksaa.
Tupakointi aiheuttaa eniten naapurikiistoja vuokra-asunnoissa. Minua ei haittaa parveketupakointi, koska suurin osa siitä haihtuu savina ilmaan, mutta jos tupakoi ilmanvaihtokanavan alla, se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se asia josta voi valittaa isännöitsijälle?[/quote
Kyllä. Varsinkin jos tietää missä asunnossa se tapahtuu. Se helppo todeta paikan päällä, ei tupakanhaju lähde hetkessä pois.
Vierailija kirjoitti:
Asunto jossa on tupakoitu, sen korjauskustannukset ovat n. 6000€. Ja sen maksaa KAIKKI asukkaat kohonneina vuokrina. On sekin käytäntö. Se joka siinä asunut ja tuprutellut, sen kuuluisi maksaa.
Oikeasti? Olen elänyt uskossa, että tuo tupruttaja itse joutuu maksamaan tuhonsa :o
WT-bongattu jos aloittaja kyselee omasta syystä.
Vastaus on ei saa.