Meidän " pojat" =)
Neuvolassa tuossa käydessä juttelin th:n kanssa sitten uudesta neuvolajaosta, kysyin, että käymmekö edelleen siellä vanhassa lastenneuvolassa vai siirrytäänkö tuohon jossa nyt olen äippäneuvolassa.
Th totesi, että teidän pojat käy sit siel vanhassa, eli ei vaihdu lastenneuvola, mutta th vaihtuu.
Meidän pojat, yksi poika kyllä on, mutta tämä toinen vielä mahassa, joten vaikea sanoa kumpi on.
Kommentit (6)
Neuvolan th lässytti koko raskauden että " tuollainen tyttömaha" ja " kohta se tyttö syntyy" ja mä vaan ajattelin että " niinhän sä luulet.." Ja komea poikahan sieltä tuli. Että se siitä " tiedosta!" .
Itsekkään emme tiedä kumpi tulee, toivottavasti selviää pian.
Mutta oli vain huvittavaa kun toinen sanoo, että " teidän pojat"
AP
Varsinkin jos on kokenut terkka.
Esim. kuulemma sydänäänistä voi päätellä sukupuolen; oliko se niin, että pojilla tiheämmät sydämenlyönnit vai miten se oli.
ultran normaali neuvolakäynnillä ja totesi että " ei täällä ainakaan mitään pippelin näköistä jalkojen välissä näy" =DD ja tyttö syntyi myöhemmin sitten!
Ja musta on kiva kun synnytyksessäkin on jotain jännäämistä =)
AP
Mulla kans äitiysneuvolan th sano joskus 30+ viikoilla, mahaa painellessaan, että " kyllä tämä poika on täällä oikein päin ja ihan hyvänkokonen muutenkin"
Mua nauratti,kun ei sukupuolesta ollut mitään tietoo. Mutta niin vaan th oikeessa oli: hyvänkokonen poika syntyi sitten 41+ viikolla :D