Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän " pojat" =)

Vierailija
03.05.2006 |

Neuvolassa tuossa käydessä juttelin th:n kanssa sitten uudesta neuvolajaosta, kysyin, että käymmekö edelleen siellä vanhassa lastenneuvolassa vai siirrytäänkö tuohon jossa nyt olen äippäneuvolassa.

Th totesi, että teidän pojat käy sit siel vanhassa, eli ei vaihdu lastenneuvola, mutta th vaihtuu.

Meidän pojat, yksi poika kyllä on, mutta tämä toinen vielä mahassa, joten vaikea sanoa kumpi on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans äitiysneuvolan th sano joskus 30+ viikoilla, mahaa painellessaan, että " kyllä tämä poika on täällä oikein päin ja ihan hyvänkokonen muutenkin"

Mua nauratti,kun ei sukupuolesta ollut mitään tietoo. Mutta niin vaan th oikeessa oli: hyvänkokonen poika syntyi sitten 41+ viikolla :D

Vierailija
2/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan th lässytti koko raskauden että " tuollainen tyttömaha" ja " kohta se tyttö syntyy" ja mä vaan ajattelin että " niinhän sä luulet.." Ja komea poikahan sieltä tuli. Että se siitä " tiedosta!" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään emme tiedä kumpi tulee, toivottavasti selviää pian.

Mutta oli vain huvittavaa kun toinen sanoo, että " teidän pojat"

AP

Vierailija
4/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on kokenut terkka.

Esim. kuulemma sydänäänistä voi päätellä sukupuolen; oliko se niin, että pojilla tiheämmät sydämenlyönnit vai miten se oli.

Vierailija
5/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultran normaali neuvolakäynnillä ja totesi että " ei täällä ainakaan mitään pippelin näköistä jalkojen välissä näy" =DD ja tyttö syntyi myöhemmin sitten!

Vierailija
6/6 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta on kiva kun synnytyksessäkin on jotain jännäämistä =)

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi