Tapailisitko miestä jolla pieni vauva?
Eli miehellä on pieni parin kuukauden ikäinen vauva toisen naisen kanssa. Eivät kuitenkaan seurustele. Tapailisitteko?
Kommentit (36)
Tapailisin, jos vauvan äiti ja mies eivät olisi koskaan olleetkaan parisuhteessa.
Vauvat on ihania!!!!!!!!!! En kestä kun ne on niin ihania...<3
Varmaan kyllä rakastuisin enemmän siihen vauvaan kuin mieheen.:D
Ja mieheenkin ihan kympillä, kun näkisin sen hoitamassa vauvaa.:3
Mikään ei ole seksikkäämpää kuin nuori komea mies vauvan kanssa
En. Mies ei ole kunnollinen. Oksettava suorastaan. Jos on jättänyt naisensa. Eri asia on että jos nainen on jättänyt, mutta kyllä epäilisin että mikä perustavanlaatuinen vika miehessä on jos nainen on jättänyt miehen pienen vauvansa kanssa.
Ei jatkoon.
En todellakaan. Miehet, joilla on lapsia ei kiinnosta.
En ellen olisi itse esim. tahtomattani lapseton.
En tiiä... vasta synnyttänyt mies saattaa olla vielä vauvahuuruissa, seksi ei kiinnosta, paikat repsottaa, synnytyksen jälkeinen masennuskin uhkaa jne.
Lisäisin vielä, että lapsia hankitaan parisuhteeseen, ei muutoin.
Ei jatkoon.
En. Koska se vauvanhoito lykättäis tapaamisilla mulle. No thnks.
Tapailisin, kunhan mies hoitaa lapsensa itse eikä oleta että alan vauvalle äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
En. Mies ei ole kunnollinen. Oksettava suorastaan. Jos on jättänyt naisensa. Eri asia on että jos nainen on jättänyt, mutta kyllä epäilisin että mikä perustavanlaatuinen vika miehessä on jos nainen on jättänyt miehen pienen vauvansa kanssa.
Ei jatkoon.
Jep jep. Ihan sika jos on naisensa jättänyt, vaikka tämä olisi millainen alkoholisoitunut mt-tapaus. Ja aivan eri asia jos nainen on jättänyt mutta on sekin miehen vika. Naisissahan näitä perustavanlaatuisia vikoja kun ei ole. Niinku.
Vauva siis äidillään toki vielä tässä vaiheessa mutta mies osallistuu aktiivisesti. /ap
Kysys paljonko maksaa elareita....siihen ei ole tarkkaa vastausta.Tiedät, että ei oo vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon.
No entä jos lapsi on vaikka saanut alkunsa yhden illan jutusta ja mies vastuullisena haluaa olla osana lapsen elämää vaikka eivät naisen kanssa seurustelleet tai olleet muuten kuin seksisuhteessa?
Onko mies silloinkin oksettava?
En kyllä itse uskaltaisi tapailla. Noin vähän aikaa synnytyksestä on tunteet herkillä niin miehellä että lapsen äidillä, ja jos yhtään tunteita toisiaan kohtaan niin ei huvittaisi kolmanneksi pyöräksi lähteä. Ja toisaalta jos mies ei ole kiinnostunut lapsestaan niin ei sekään oisi hyvä merkki.
Eli ei jatkoon.
En halua että on lapsia, haluan kaikki huomion ja mieheni perinnön itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin vielä, että lapsia hankitaan parisuhteeseen, ei muutoin.
Ei jatkoon.
Opetatko poikasi painostamaan naisen aborttiin, jos vahinko käy?
Hyi sinua.
En. Enkä tapailisi, vaikka koko exnaista ei olisi kuvioissa, olen omani jo kasvattanut.