"Lievää" kaksoiselämää... Viinaa, röökiä ja mummoprostituoitu
Vietin taas oikein mukavan viikonlopun naisystäväni kanssa mökkeillen. "Appiukkokin" käväisi omistamallaan mökillä, olin hyvä "vävy", en juonut ja muutenkin kaikki oli mukavasti. Nyt istun kotona (emme asu yhdessä) pikakännit vetäneenä (huomenna alkaa työt klo 6 aamulla), sormien välissä rööki (en virallisesti polta), ja vedän käteen katsoen "Hairy Aussie Lesbian Licked and Fingered" -nimistä videota. Ai niin, odotan suurella innolla erään 69-vuotiaan prostituoidun saapumista takaisin kotikaupunkiini. Tuntuu, että olen häneen jopa hieman ihastunut.
Olenko
a) äitikompleksinen, alkoholisoitunut, valehtelevä vässykkä
b) kuten suurin osa vapaa-aikaa haluavista rennoista miehistä, vain rohkeampi toteuttamaan itseään
c) kunnon uros joka on sinut itsensä kanssa
d) jotain muuta
Tämä ei sitten ole mikään läppä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis mä en ymmärrä mihin ihmeeseen sä sitä naisystävää tarvitset?! Kuulostaa että hän on pelkkä taakka sulle?
Ei suinkaan. Mökki on hänen, eikös vaan?
Appiukon. Ja tuntuu mökkireissut olevan ap:lle sellasta tuskaa etten nyt ihan tyttöystävän mökki perintöä odotellesa viittis nähdä noin suurta vaivaa!
On mökkejä ja on mökkejä.
Minäkin mietiskelin, että minkä takia tuollaista tyttöystävää edes vetää perässään kun ei hänen läsnäollessa voi tehdä asioita, joista saa iloa elämään. Olen oppinut tähän ikään (30v) päästyäni, että ihan turha yrittää elää elämäänsä muita mielistellen. Tee niitä asioita, jotka tuovat iloa elämääsi ja anna muiden tehdä omia juttujaan. Ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia.
Appiukon. Ja tuntuu mökkireissut olevan ap:lle sellasta tuskaa etten nyt ihan tyttöystävän mökki perintöä odotellesa viittis nähdä noin suurta vaivaa!